Jeg er såååå fornøyd 💜

Categories Blogg

Herlighet som min mann har jobbet, han jobbet med blomster kassen helt til 23.15 igår kveld. Han ble faktisk så giret på prosjektet at det var en sann fryd for meg å se på. Ikke vet jeg hva som gikk av han, men det gjør meg virkelig glad at han finner like stor glede i dette prosjektet som jeg gjør. Hvem hadde trodd det? At min mann faktisk kunne like å sette opp blomster kasser? Ihvertfall ikke meg.

Som om ikke det er nok, så har han nå lagt planer for enda flere kasser, ja nå skal resten av muren til pers også. Han slutter aldri å overraske, det er derfor jeg elsker han så mye 💙Det var rett ut i dag for å kjøpe mer jord og lecakuler, kassen ble større enn antatt, så vi måtte ha mer av alt, men blomster hadde jeg mer enn nok av heldigvis.

Han ble nå ikke arbeidsledig denne helgen, det ble mer jobb enn vi hadde forutsett, men det var det virkelig verdt. Det har bøttet ned hele helgen, ikke akkurat det beste været for å holde på ute. Men for at jeg ikke skulle bli så veldig våt, visste min mann råd. Eller rettere sagt, jeg kom opp med ideen og min kjære utøvde den i praksis. Vi er litt av et radarpar, vel og merke når begge er samarbeidsvillige.

Nå skal vi pønske ut en plan om å montere en liten parasoll på rullestolen som vi lett kan ta av og på. Da er jeg beskyttet mot den verste solen, og regnfulle dager. For temperaturen er grei, og jeg liker ikke regntrekket mitt, så får jeg parasoll så trenger jeg ikke kle på meg noe særlig. En glimrende ide spør du meg, kanskje vi må ta pant på den 😅

Men nå skal dere få se hvordan det hele ble. Vi har enda litt som gjenstår, kassen skal males blant annet, men jeg er ihvertfall strålende fornøyd. En kjedelig grå mur har nå fått prikken over i en. Ha en strålende helg videre, vi har jo enda en dag til å nyte…

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg er såååå fornøyd 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *