Jeg er så fornøyd…

Categories Blogg

I går saumfarte jeg nettet på jakt etter noe jeg kunne ha på bordene ute, og min første tanke var å kjøpe en lykt eller lignende som kunne lyse opp nattemørket.

Hagemøblene er kommet på plass, men det mangler litt bordpynt…

Jeg fant mange fine lykter men det var ingen som virkelig fikk meg til å trykke på kjøpe knappen, jeg ville ha noe som skilte seg ut.

Men uansett hvor mange nettbutikker jeg var innom så fant jeg ikke noe, og jeg holdt på å gi opp når jeg i et siste forsøk klikket inn på Europris sin side.

Frøene mine er ute på luftetur, de vokser sakte men sikkert…

En solcelle lampe lyste plutselig i mot meg, en liten lampe formet som en lotusblomst fikk min oppmerksomhet.

Lotusblomst

Så i går sendte jeg assistenten ut på handletur, og to stykker solcelle lamper ble kjøpt inn. Jeg var rimelig spent i går kveld, for ville de lyse?

Gubben ble sendt ut i går kveld når mørket begynte å senke seg, og når jeg fikk bildene skjønte jeg at jeg hadde valgt rett.

De var så fine, og de lyste virkelig opp uteområdet. Så nå skal jeg kjøpe noen solcelle lamper til blomsterbedet mitt også, for det er ingenting som er mer koselig enn litt lys når mørket senker seg…

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Jeg er så fornøyd…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *