Jeg er nervøs…

Categories Blogg

Da fikk jeg plutselig mail igår, og jeg kjente hvordan hjertet gjorde et hopp med det samme jeg så overskriften.
Invitasjon til møte med Byråden” var det første jeg så, og med ett ble jeg fryktelig nervøs.
For dette er muligheten vi har ventet på, en mulighet av de sjeldne har nå dukket opp.

 

Vi får bare denne muligheten til å tale vår sak, en mulighet til å legge frem våre erfaringer de siste årene.
Plutselig kjente jeg hvordan ordene forsvant, for tanken på å møte både Byrådslederen og resten av administrasjonen ved byrådsavdelingen skremmer vettet av meg.
Jeg vet nemlig hvor viktig dette møtet er for oss, vi får kun denne muligheten til å tale vår sak.

 

Gubben derimot tar alt som vanlig med knusende ro, alt preller av en finnmarking. Men som gubben så fint sier, “de e jo bare vanlige folk med like mye skitlukt som alle oss andre”. 
Hadde jeg bare hatt et lite snev av den roligheten hans så hadde ting vært mye bedre, men nå handler det bare om å forberede seg.

 

 

Jeg håper bare det møtet blir en god opplevelse, både for meg og min mann. Jeg håper våres erfaringer kan gi Byråden noe å tenke på, at hun kanskje ser at svart hvitt er ikke bestandig løsningen på alt.
Men mest av alt håper jeg de vil lytte, og at vi på noen punkter blir hørt.
Dette møtet handler tross alt om resten av mitt liv, og alt jeg vil er å leve min siste tid slik jeg vil…

15 kommentarer

15 thoughts on “Jeg er nervøs…

  1. 🤞 for et møte med god kommunikasjon som belyser problemstillingene! Og at det kan bli et kompromiss slik du har foreslått slik at dere fortsatt kan reise på tur så lenge du er frisk nok, samt at kommunen sørger for bedre bemanning med den nye løsningen ❤ Lykke til! Det går bra, og gubben er forsåvidt inne på noe 🤣

  2. Masse lykke til 🙏🙏 krysser alt vi har for at det bli ett møte dere får lagt fram deres sak 👍👍👍

  3. Det er greit å forberede seg. Da jeg var innom psykiatrien snakket vi om dette. Derfor, i viktige møter med lege, nav, kommune, byråden så ville jeg hatt post its hvor jeg har notert disse viktige punktene. Å komme på noe etterpå er for sent, disse folka har ikke tid, så at dette møtet faktisk skjer må en benytte seg av til det hele og fulle. Kjør på Vivian, ikke vær redd for å spille på samvittigheten deres, du skriver at dette handler om resten av ditt liv ❤️ Klem

    1. Ja forberedt må jeg være for å holde nervene i sjakk, dette møtet er så viktig for oss så her må vi få frem alle fakta. Heldigvis har jeg en finnmarking ved min side, jeg trenger en som prater rett i fra levra💖

  4. Håper virkelig du får hjelpa du har krav på og som du fortjener. Krysser alt eg har for at du kan få leve resten av livet ditt på den måten du ønsker🙏
    Masse lykke til❣️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *