Jeg er heldig jeg…

Categories Blogg

Jeg skjønte hva som var på ferde i går, klokken nærmet seg 17.30 og gubben hadde enda ikke kommet hjem fra jobb. Jeg skjønte ut i fra klokka at gubben hadde fått restbetong, han var fast bestemt på at han nå skulle bli ferdig med støpearbeidet. Et kvarter etter på hørte jeg buldringen bort i veien, og like etter kunne jeg skimte betongbilen gjennom vinduet.

I hele går kveld holdt gubben på, og jaggu ble han ferdig. Jeg så det på hele gubben i dag, utålmodig trippet han rundt meg mens han ventet på at sondematen skulle bli ferdig. Sondematen hadde knapt nok rukket å gi varsel fra seg før jeg satt i rullestolen, nå skulle kjerringa i hagen.

Film av meg som tester veien

Gleden og stoltheten i øynene på min mann når jeg kom kjørende på veien han hadde støpt til meg varmet hjertet mitt, jeg er heldig som har en mann som tenker på meg i alt han gjør. Jeg vet hvor mye arbeid han har hatt med dette prosjektet, og enda er det mye som gjenstår.

Gleden var stor i dag hos oss begge, i flere timer ble jeg sittende på ny plattingen og bare nyte.
Gubben jobbet rundt meg, nå var det jorden som skulle planeres ut. I dag må jeg bare skryte av gubben min, han har virkelig stått på i det siste. Nå er det verste arbeidet unnagjort, og nå kan vi begynne arbeidet med å så plen.

Jeg har sagt at jeg skal fortsette å skrive blogg til alt er ferdig og det løftet skal jeg holde, men jeg må nok belage meg på å holde bloggen i live til neste sommer. Men i dag feirer vi at hagen har fått en ny platting, dette kommer til å bli så fint når alt er ferdig…

 

13 kommentarer

13 thoughts on “Jeg er heldig jeg…

  1. Så flott det er blitt hos dere 🤩Ordner på han der gubben din💪
    Håper det blir mange fine dager for deg å sitte ute og nyte dagene. Lykke til videre med prosjektet og god sommer ☀️☀️🌸

  2. Det ble fint,ett godt stykke arbeid gubben har gjort. Så bra at det ikke blir stopp på bloggen med det første. Du er så flink å skrive og det er så morsomt å lese. Ha en fin kveld og fortsatt god sommer til dere alle ☀️

  3. Det ble utrolig fint. Heldig er du som har en sånn flink mann. Dere virker som skapt for hverandre. Fortsatt god sommer 🌞

  4. Wow, det der er skikkelig universell utforming, altså! <3 Ser fram til å følge med videre og se hvordan det blir. 🙂

  5. Jeg håper at dere blir ferdige med uteområdet, som planlagt, men jeg håper også at du fortsetter med bloggen 💕

  6. Så fint det har blitt rundt huset hos dere 🙂
    Mannen din er flink og har ideene sammen med deg om hvordan det skal bli 🙂 Så fint at du nå kommer helt ut til flaggstangen – og hagen rundt deg 🙂 Det ligger så uendelig mye kjærlighet rundt dere <3

  7. Kjempeflott arbeid han har gjort der. Håper du får mange flotte dager på detta utsiktspunktet . Ha en fin sommer. 😎

  8. Eg tenke du er ei god kone for mannen din og at dette er ein så fin måte for han å visa at han set pris på deg. Du formidle så sterkt om livet ditt og eg håpar du vil fortsetje med bloggen så lenge det gir deg glede ❤Alt godt til deg🌸🌷

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *