Du er fantastisk Vibbedille…

Categories Blogg

Når jeg først tok valget om å starte denne bloggen hadde jeg ingen peiling på hva det ville si å skrive blogg, derfor begynte jeg å lese meg opp på andre sine blogger. Det var da jeg kom over bloggen til Vibbedille, og det tok ikke lang tid før et vennskap oppsto. Vibbedille er fantastisk kreativ, hun lager de mest fantastiske ting.

Perleriene hennes ble en favoritt hos meg, og jeg har skaffet meg en fin samling opp i gjennom årene. Jeg tror jeg har bestilt nye perlefigurer av Vibbedille hvert år, og i år var intet unntak. Jeg har nemlig en lang og høy mur i hagen, en mur som har irritert meg i årevis. Drammen er å kle den inn, men med alle de prosjektene vi har satt i gang er muren siste prioritert.

Derfor tok jeg kontakt med Vibbedille, jeg fikk nemlig en ide. Jeg hadde lyst til å dekorere muren med perlefigurene til Vibbedille, og den ideen er nå i ferd med å gå i oppfyllelse. Vibbedille plukket ut en haug med kunstverk og sendte det til meg, men siden jeg visste det var sommer var jeg forberedt på at jeg mest sannsynlig måtte vente en stund.

Jeg vet ikke hva det er med postgangen mellom meg og Vibbedille, men jeg blir like overrasket hver gang hun sender meg ting. Klokken 15.51 på tirsdag kjørte Vibbedille på posten og leveres inn pakken, overraskelsen var derfor stor når jeg dagen etter klokken 16. 30 fikk melding om at pakken lå på postkontoret klar for henting.

Jeg var snar med å hente pakken men ikke fullt så snar med å pakke den ut. Først i dag fikk vi tid til å åpne den, og bare det var en utfordring i seg selv. Jeg tror Vibbedille må ha brukt en stund på å pakke den inn, vi brukte i hvert fall en stund på å pakke den ut. Jeg fikk sjokk når assistenten til slutt fikk åpnet den opp, for i mellom to sponplater lå det en haug med kunstverk.

Jeg viste jeg hadde bestilt en del men dette var mye mer enn jeg hadde plukket ut. Det ble helt tydelig at Vibbedille hadde gitt meg mer enn det jeg hadde bestilt, og det var et fantastisk syn jeg fikk når assistenten løftet opp ene sponplaten. Så nå gleder jeg meg til en liten gutt kommer hjem fra jobb med pappaen sin, han kommer til å bli ellevill når han ser alle disse fantastiske figurene. Tusen takk Vibbedille, du er fantastisk…

12 kommentarer

12 thoughts on “Du er fantastisk Vibbedille…

  1. Så fantastisk flott. Har ikke fulgt dere lenge, men opplever Vibbedille som en utrolig varm og inkluderende person. En sånn person man trenger og gleder seg sammen med. som du gjør! Jeg bare gleder meg til bilder av din fantastiske fotograf av perleveggen 😊

    1. Det var så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne 😱😅
      Jeg tror assistentene ble stresset og, så nå må vi legge en slagplan før vi begynner💖💜

    2. WOW! Der var det mye flott og stilig!!! Vibbedille er fantastisk flink!!! Og for et arbeid det må ha vært! 😊 Men hvor store er de egentliig?

  2. WOW! Der var det mye flott og stilig!!! Vibbedille er fantastisk flink!!! Og for et arbeid det må ha vært! 😊 Men hvor store er de egentliig?

      1. Å hjelpe meg!!! Da går det noen hundre perler? For et fantastisk arbeid du har utført! ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *