Jeg elsker det…

Categories Blogg

Det er terapi for meg, en rusletur i hagen er alt som skal til.
Jeg får nye overraskelser hver eneste dag, stadig nye blomster kommer frem.

På mandag klarte jeg ikke motstå fristelsen, det var salg på Plantasjen. 
Hele ni stauder ble kjøpt inn, og de fleste ble plantet i skråningen ved steinmuren. 

Mange knupper på frøene jeg plantet i år…

Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke la duk over jorden før jeg begynte å plante, da hadde jeg sluppet alt ugresset. Men jeg skal prøve å legge duk rundt plantene og dekke mesteparten av jorden.

Film av blomster bedet her…

Jeg hadde egentlig lyst til å legge stein rundt plantene for å dekke jorden, men jeg har ikke råd til det i år. Så nå håper jeg vi får duken på plass i år så får steinen vente til neste sommer.

Det ser i det minste ut som de trives nede i skråningen, og det håper jeg de fortsetter med. Til neste år skal jeg prøve å dele noen av staudene jeg har kjøpt, håpet er at jeg får nye uten at jeg trenger å kjøpe flere. 

En stolt liten arbeidskar…

Det blir ikke kjøpt flere blomster i år, jeg har vært en særdeles god kunde hos Plantasjen i sommer. Nå blir det spennende å se om de overlever vinteren, men i mens nyter jeg synet av de hver eneste dag… 

5 kommentarer

5 thoughts on “Jeg elsker det…

  1. Så fint d blir Vivian😻Har vært uheldig og fått et brudd i bekkenbeinet jeg. Er tilbake i heimen nå etter opphold på sykehuset i Levanger og DMSn på Stjørdal. Det er skikkelig smertefullt, men har fått hjelpemidler så d går seg nok til. Glad jeg har lettvint leilighet.❤️

    1. Ååå nei!!! Så forferdelig å høre Inger Lise, også nå som det er sommer 💖 Jeg håper du har fått gode smertelindrende medikamenter, mange varme tanker til deg💜

  2. Du har en fantastisk evne til å få det fint rundt deg.Grønne fingre kan det vel kalles 🌺🌺

  3. Hei ! Det var skikkelig kjekk inspirasjon , med staudene dine og skråningen. Takk , det var ganske fint. Du trenge rikke grus /steiner der det var fint slikt som det var. men skjønner det me ugress er veldig slitsomt.
    ønsker deg en fin sommer , og god bedring.

    mvh Luckyluka.blogg.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *