Jeg beklager mine kjære…

Categories Blogg

Beklager mine kjære , nå gråter jeg igjen.

Jeg prøvde å holde igjen , men tårene ble for mange.

Beklager mine kjære , nå skjedde det igjen.

Håpløsheten ble for stor , klumpen i halsen vokste så fort.

 

Beklager mine kjære , jeg prøvde å forklare.

Ordene strakk ikke til , de kom ikke fort nok ut.

Beklager mine kjære , meningen min nådde ikke frem.

Mine ord forsvant i deres ord , kraften min forsvant.

 

Beklager mine kjære , følelsene tok overhånd.

Frustrasjonen over å ikke bli hørt vant , nok en gang ble jeg sittende igjen.

Beklager mine kjære , jeg prøvde virkelig.

Prøvde å si ifra , prøvde å være en mor.

 

Beklager mine kjære , jeg klarte det ikke raskt nok.

Utålmodige sto dere og ventet , ventet på en forklaring jeg ikke klarte gjenta.

Beklager mine kjære , jeg ser dere er lei.

Uansett hvor hardt jeg prøver , jeg strekker ikke til.

 

Beklager mine kjære , jeg er ikke sterk nok.

Min kamp er ikke nok , dere fortjener mer.

Beklager mine kjære , jeg måtte gråte litt igjen.

Ensomheten vant , og jeg har ikke ord nok til at dere kan forstå….

 

9 kommentarer

9 thoughts on “Jeg beklager mine kjære…

  1. Kjære deg, jeg føler så med deg. Jeg kan aldri skjønne helt hvordan du har det, men jeg kan til dels forstå frustrasjonen. Jeg er helt sikker på at de rundt deg skjønner frustrasjonen din ❤️
    Du er sterk og jeg takker deg for at jeg får ta del i ditt liv ❤️
    Sender deg en god klem.

  2. Hei jeg er lei meg sammen med deg.dette er så trist trist
    Men igjen du er en sterk dame og lever for din mann og dine unger
    De er helt sikker kjempeglad i deg og setter pris på hvert.år dere får sammen
    Ingen så vet morgendagen😥😥
    Ha en flott helg🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

  3. Hei jeg er lei meg sammen med deg.dette er så trist trist
    Men igjen du er en sterk dame og lever for din mann og dine unger
    De er helt sikker kjempeglad i deg og setter pris på hvert.år dere får sammen
    Ingen så vet morgendagen😥😥
    Ha en flott helg🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

  4. Dette var sterkt! Jeg er pårørende til noen med samme sykdom. Takk for at du gir oss et innblikk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *