Innlegget jeg glemte å publisere..

Categories Blogg

Av og til går det i surr selv for meg 🤣Så her kommer innlegget som egentlig skulle kommet torsdag forrige uke. Bedre sent enn aldri 😅

 

Jada, så satt jeg her og holdt på med mitt. Stillheten i huset er til å ta og føle på. Ingen som roper “mamma, mamma”, ingen som løper ivrig rundt meg på små barneføtter. Ingen som skal ha meg med på ” kaptein Sabeltann” sin skute, eller ut på veien med betongbil. Det merkes godt at min lille skatt er borte.

Så nå er det bare meg og min datter som er hjemme. Til gjengjeld tyter hun sånn at du skulle tro hun ikke hadde sett meg hele uken 🤣Men koselig er det uansett. Nå kan hun ikke klage på for lite mor og datter tid ihvertfall. For er det en ting hun får mye av nå, så er det oppmerksomhet.

Men plutselig ble det liv og røre her, for plutselig hørte min datter at jeg ropte : NEI, NEI, ikke DREP han!! 

Nå kunne jeg selvfølgelig skylt på serien som jeg ser på, men det var ikke tilfelle i denne situasjonen.

For jeg befant meg i verandadøren, jeg skulle vise assistenten min fra Latvia noe ute. Plutselig får jeg panikk, for i det øyeblikket assistenten tar på meg teppet ser jeg noe som absolutt ikke skal være der.

Jeg prøver febrilsk og forklare, dytter meg bakover på gulvet med den styrken jeg fortsatt har i beina, med hodet prøver jeg å peke ut retningen. For under teppet er det en liten bille, og jeg vil nødig ha den krypende inn noen plass!

Hun får av meg teppet, men det lille krypdyret var som sunket i jorden. Heldigvis får jeg fort øye på det igjen, det befinner seg krypende på veranda døren. Og det er nå jeg roper :

NEI, NEI ikke DREP han! 

For hun er på god vei til å knuse den med fingrene, men hun kan jo bare lukke opp døren så den kan krype ut.

For det er vel det alt handler om, nemlig å redde liv 😄🙃

2 kommentarer

2 thoughts on “Innlegget jeg glemte å publisere..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *