Hva gjør Vivian når hun er lei???

Categories Blogg

Som dere sikkert har fått med dere så sto jeg opp med feil fot i dag , ja eller det vil si begge beina samtidig. Aldri stå opp med begge beina samtidig så samt du ikke har noe valg , en fot om gangen er nok både det tryggeste og beste.

Ja i hvertfall når du bor i dette huset , man vet nemlig aldri når ett par piraja tenner dukker opp. Skarpe tenner som stadig er på jakt etter sitt neste bytte , lydløs setter de tennene i deg når du minst aner det. Så ja , en fot om gangen er nok det aller beste spør du meg. For første gang i dag ble jeg fristet til å bruke en ubrukt takheis , fly ut på badet mens ett par piraja tenner glefset under meg.

Men nå er det ikke piraja tenner som er årsaken til mitt lunefulle humør , snarere tvert imot. Ett par piraja tenner er den største årsaken til at jeg kommer meg opp for tiden , en liten pelsdott gir meg alltid et smil rundt munn. Nei det er ingen hybelkanin som min sønn sa idag , han kikket under sofaen og konkluderte med at vi burde nok støvsuge.

Ingen hybelkanin dette her

Men la oss vende tilbake til det jeg egentlig hadde tenkt å skrive om , eller kanskje jeg har skrevet om det allerede?? Forvirret er jeg ikke , det vil jeg ikke ha på meg. Litt senil kanskje , det er ikke så godt å si hva som egentlig feiler meg. Jeg har mistet oversikten selv for å være helt ærlig , så kanskje jeg egentlig er litt forvirret likevel?? Gir noe av dette mening for dere?? Nei ikke for meg heller.

Jeg trøster meg med at jeg bor med noen som er hakke mer forvirret enn meg selv , jeg tror faktisk det smitter. Smittekilden er enda ikke funnet , men en mistanke har jeg likevel. For når gubben kom hjem tror jeg han også var litt forvirret , istedenfor å kle på meg så vi kom oss ut , så endte han opp med å kle av meg rubbel og bit. Forvirret satt jeg der i Evas drakt , og lurte jeg på om det var is nakenbading som nå sto for tur.

Det hele gikk så fort at jeg ikke rakk reagere , og når gubben selv innså hva han hadde gjort så ble det heeeelt stille. Så jeg tror vi trygt kan konstantere at smittekilden er funnet , nå må vi bare advare våre nærkontakter.

Gubben sitt forsøk på å demonstrere Evas drakt🙄

Ut kom jeg derimot til slutt , to lag med klær kom på i en rykende fart. Bak frem eller rett frem er var ikke så nøye , det var i det minste bedre enn Evas drakt. Men forrvirrelsen fortsette , gubben sin smittefare er tydeligvis stor. En guttunge fulgte far sine anvisninger , et akebrett ble dratt opp på den høyeste topp. Men retningen var ikke tatt høyde for , en murkant sto plutselig i veien.

Med hjertet i halsen rullet jeg forsiktig inn igjen , håpet på at forrvirrelsens time nå hadde kommet til sin ende. Selvpålagt karantene er nok det eneste riktige , så får vi håpe på at morgendagen bringer med seg et bedre resultat. Nå håper jeg bare dere er blitt litt klokere , håper dette innlegget var oppklarende nok. Så hva gjør Vivian når hun er lei?? Bare vent litt så skal jeg spørre….

PS : Jeg har funnet smittekilden til min forvirrelse , en 5 plass på blogglisten. Gubben er det verre med , hans smittekilde er fortsatt ukjent.

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Hva gjør Vivian når hun er lei???

  1. Jeg har og fått kjenne på pirajatennene til en Chihuahua i dag. Charlie satt fast kloa på den ene poten i halsbåndet. Og det er visst i hans øyne min feil. Så nå kommer sylskarpe tenner hver gang jeg prøver å klappe han. Han søker trøst hos de andre og sender meg dure blikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *