Hva er det som skjer??

Categories Blogg

I dag ble jeg veldig overrasket når jeg sjekket blogg listen, ja jeg ble frustrert rett og slett.

Jeg har merket store forskjeller fra min statistikk og den blogg.no opererer med lenge nå, men i dag tok det helt av.

1010 sideanvisninger påstår blogg.no At jeg har hatt det siste døgnet, mens min statistikk viste godt over 5000.

Jeg har lenge hatt en forskjell på ett par tusen, men fire tusen er litt vel drøyt spør du meg.

Så i dag måtte jeg sende en epost til support og spørre om de hadde tatt sommerferie, for det var den eneste forklaringen jeg kom på som kunne forklare differansen.

Men det som irriterer meg er at vi som nå blogger fortsatt er ikke mye verdt, det virker i det minste sånn på meg.

For jeg tror neppe dette hadde skjedd i Sophie Elise sin tid som blogger, det tror jeg ikke de hadde turt.

Jeg bryr meg ikke noe om listeplasseringen, men jeg jobber faktisk hardt for mine sideanvisninger og syns faktisk at rett skal være rett!

Bortsett fra det så har vi hatt en fin dag her i Tønsberg, og i dag fikk vi faktisk litt sommervarme.

En liten gutt er som vanlig full av energi, så en tur på skoleområdet måtte til.

Der hadde de en hinderløype i skogen, og det passet ypperlig for en liten duracell kanin.

Nå skal vi prøve å slappe av resten av kvelden, men det spørs om vi ikke må ta enda en tur på skoleområdet før det er kveld….

13 kommentarer

13 thoughts on “Hva er det som skjer??

  1. Eg reagerte også på deg i dag, men kan du se din GA på kontrollpanelet? For det ligger nede hos meg og eg fikk beskjed om at det gjorde det hos alle. Eg kan gå inn på GA via nettleser, men der ser eg bare antall lese i sanntid

    Vibbedille 🙂

        1. Jeg blar ned til der det står side, der kan du klikke deg inn på hvert enkelt innlegg. Du kan også velge dato og da kommer det opp hvor mange sideanvisninger du har hatt det siste døgnet.

  2. Jeg reagerte og på tallene dine.
    Synes det var rart at antall sidevisninger var mer enn halvert fra hva de pleier, ja nærmest bare en tredjedel
    Fikk du noe svar fra support?

  3. Hmmm tenker ikke over det…. men jeg kjemper heller ikke for å ligge i toppen 😁
    Men ser at de andre her skriver at det er nede så da stemmer det vel… ja at det er nede og dine tall er rette 😊
    Kos dere i Tønsberg 😃

  4. Eg snakket med Support her tidligere og det er Google som har problemer. Dette med at Blogglisten viser noen ganger andre tall enn GA er visst pga “tiden” etter hva eg har skjønt, det vil alltid glippe med med litt forskjell enten i minus eller pluss – det vil aldri stemme 100% prg tidsforskjellene. Men at det skal glippe med mange 1000, ja da er det en feil der og da og vil eg tro. Du er nå tilbake der du hører hjemme i dag 🙂

    1. Vet du, jeg har fått så mange ulike forklaringer fra support avdelingen at jeg vet ikke hva jeg skal tro, men jeg syns det er rart at de ikke klarer å samsvare tallene som vises på våre statistikker. Jeg har full forståelse for at tallene kan variere litt, men det får da være måte på hvor store avvik. Blogg support tar aldri ansvar for noen ting, de bare skylder på alle andre.

  5. Åh! Så dere er i Tønsberg nå? Jeg var på Slottsfjellfestivalen uka som var. Det er en flott by! 🙂 🙂

    Kos dere så mye på ferie! 🙂

    klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *