Hunderfossen leverte…

Categories Blogg

Fire timer i Eventyrparken ble en opptur for hele familien, og det beste var at det var så godt tilrettelagt for rullestolbrukere. Men det skulle vise seg å bli en kamp for å komme seg dit, for en liten gutt har virkelig kommet i feriemodus. Det ble en drøy etappe i går, vi startet for sent rett og slett. Først klokken 22.40 kunne vi parkere fremfor hotellet.

“Jeg er ikke trøtt” ropte en liten gutt når vi kom opp på rommet, men når han la seg i senga sovnet han innen det neste minuttet. Så han var ikke akkurat klar for å stå opp i går, da hjalp det ikke mye at formiddagen skulle tilbringes i Eventyrparken. Vi kunne bare dra uten ham, for han skulle bli i den gode senga. Men vi fikk lokket han med til slutt, og akkurat det tror jeg han er glad for.

For vi skjønte fort at Eventyrparken er eldorado for ungene, her var det noe for alle.
Ja ikke bare for barna, det var virkelig en opplevelse for oss voksne også,
Spesielt inne i troll stuen, for der var alle de kjente eventyr figurene utstilt. Til og med gubben ble begeistret, og da er det bra da.

Det var overskyet og hustrig når vi kom frem i går, og jeg angret på at jeg ikke tok med meg ullklærne med meg på tur. Heldigvis viket skyene vei for solen etterhvert, og da fikk vi litt varme likevel.
Bildene taler sitt eget språk, vi har hatt en fantastisk dag i Eventyrparken. Nå er vi kommet frem til min bror i Tønsberg og her blir vi til i morgen, og da starter vi hjemover igjen. Vi har hatt en fantastisk uke på tur, men jeg må innrømme at jeg gleder meg til å komme hjem igjen….

3 kommentarer

3 thoughts on “Hunderfossen leverte…

  1. Hunderfossen👍 God tur til Tønsberg 😄☀️ Jeg var der på shopping i dag. Kos dere videre 🤩😄🌞

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *