Bilder og film…

Categories Blogg

Som alltid når vi er på ferie må gubben være løsningsorientert, litt vel løsningsorientert noen ganger spør du meg. Det er nemlig ikke like kjekt å sitte i rullestolen når gubben står bak spakene, det kan fort bli litt vel nervepirrende. Jeg husker at jeg overhørte en samtale mellom gubben og husverten i Fosen før vi reiste, og det er en setning jeg husker veldig godt.

“Det er ingen problem” hørte jeg gubben si, men av erfaring så vet jeg at det han ikke har noe problemer med kan fort bli et problem for meg. Og det var akkurat det som skjedde når vi kom frem til Fosen, jeg fikk sjokk når jeg så den bratte trappa opp til inngangsdøra. “Ingen problem???” Sa jeg og så på gubben, men gubben bare ristet på skuldrene.

Ikke var det veranda heller, den hadde de ikke fått bygd opp enda.
Så da var det ingen vei utenom, jeg var igjen overlatt i gubben sine hender.
Trappa var så bratt at gubben måtte bruke både liften på bilen og rampene, kjerringa skulle inn koste hva det koste vil. Inn var det ikke noe problem, men ut var det hakke verre. Det er nemlig ingen god følelse å kjenne at forhjulene letter fra bakken, spesielt ikke når du ikke kan holde deg fast heller. Under ligger det en film, men det er mye brattere i virkeligheten enn det ser ut på filmen.

I dette innlegget kommer alle bildene jeg ikke har fått lager lagt ut, jeg har tatt litt bilder langs landeveien.
Vi gleder oss til å komme hjem nå, og jeg gleder meg til å legge meg i egen seng i kveld. Selv om jeg egentlig har vært heldig med sengesituasjonen på denne turen, men det er ingenting som slår egen seng.
Under ligger det både film av en liten gutt og flere bilder fra landeveien, så da gjenstår det bare å takke for turen for denne gang, men kjenner jeg oss rett så er det vel ikke lenge til vi er på tur igjen….

5 kommentarer

5 thoughts on “Bilder og film…

  1. Gubben din lar seg ikke stoppe! Han er tydeligvis løsningsorientert😊 Men ser litt «spennende» ut😬

  2. Tusen takk for titten på alle fine bilder. 💖Det høres ut som dere har hatt en fin tur 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *