Hurra for meg 🥳

Categories Blogg

Jeg har egentlig ikke tenkt over bursdagen min i det hele tatt, jeg har ikke klart å glede meg så mye. Denne kampen vi nå står midt oppi har satt alt annet til side, jeg har ikke hatt tid til å tenke over at bursdagen min nærmet seg.
Derfor føltes det så uvirkelig ut når jeg våknet i dag, og jeg var tydeligvis ikke den eneste som syns det var uvirkelig.

 

Det var nemlig ingen i huset som husket på hvilken dag det var i dag, jeg vet ikke helt hva jeg skal føle om akkurat det.
Alle hadde tydeligvis nok med sitt denne morgenen, sånn er det vel noen ganger. Vi får se hvor lang tid det går før de kommer på det, jeg regner med at det går et lys opp for familien før eller siden. Kjære har du glemt noe idag? Regner med du kommer på det når du leser bloggen min i dag.

 

Gleden over å fylle år forandret seg når jeg ble syk, hvert år lurer jeg på om det blir min siste. Aldri hadde jeg sett for meg for seks år siden at jeg skulle nå 42 år, det er ganske så utrolig.
Noen ganger lurer jeg på hvor de siste årene har blitt av, det føles som igår at jeg kom sjokkskadet ut fra sykehuset bare 36 år gammel.

 

Når jeg tenker på den reisen jeg har hatt blir jeg litt stolt, både av meg selv men også familien. Vi har stått sammen fra dag en, kjempet oss videre på tross av motgang. For seks år siden måtte vi lære oss og leve på nytt, bare det å puste var vanskelig. Men her sitter vi seks år etter, vi klarte å finne en ny hverdag i et altoppslukende mørke.

 

42 år og midtveis i livet, egentlig burde jeg hatt mange år igjen.
Jeg føler på det hvert år, ett år eldre betyr bare at jeg nærmer meg slutten.
Klokken tikker høyere på dager som denne, minner meg på at tiden her og nå er alt jeg har. Det er min dag i dag og følelsene er mange, men mest av alt er jeg takknemlig for at jeg nå får oppleve enda en bursdag….

71 kommentarer

71 thoughts on “Hurra for meg 🥳

  1. Gratulerer så mye med dagen din! Du har krefter jeg ikke visste fantes i menneskekroppen. For en fantastisk dame du er! Heia deg og hele den fine flokken din!

  2. Gratulerer så mye med dagen 🙂 håper dagen blir fin og at du blir skjemt bort av dine kjære da de husker på at dette er din dag 😉

  3. Gratulere så mye med dagen din,Vivian. Ha en nydelig dag. Vi heie på dæ🎉🌺🎉

  4. Gratulerer så mye med dagen din i dag Vivian, håper du får en kjempefin dag 🎉

    Du er en flott 42 åring ♥️♥️

    1. Gratulerer med dagen Vivian 😊🎉håper de kommer på bursdagen din før det er forseint i dagen sender deg en stor bursdags klem hipp hipp hurra for flotte deg❤

  5. Gratulerer med dagen! ❤️ Håper du får all den oppmerksomheten du fortjener 🙂 De fleste tenker at tiden kommer, planlegger for fremtiden, og glemmer at tiden er akkurt NÅ! ❤️

  6. Hipp hipp hurra, og gratulerer med dagen kjære deg. 😀🤗🇳🇴❤️ Håper familien har funnet det ut også 😉, og at du har en fiiiiiin dag!! God varm bursdagsklem fra Synnøve ❤️

  7. Gratulerer så mye med dagen fine deg. Håper familien har funnet ut at du har bursdag og at du blir feiret som en dronning 🎁🎂🇧🇻🇧🇻🎉

  8. Gratulerer så mye med bursdagen din idag💐🥳
    Jeg er av og til innom bloggen din for å lese hvordan du har det. Du er fantastisk til å skrive og du har rørt meg mange ganger. Ut frå tekstene dine viser du at du er en veldig sterk person, med mye omsorg og kjærlighet. Du viser tunge dager men klarer å se så mye positivt. Du har mye humor som du snur det med. Jeg blir så imponert over at du klarer å formidle så flotte, sterke og personlige tekster. Takk for at du deler hvordan livet ditt er, vi er mange som heier og tenker på deg. Ønsker deg alt godt på bursdagen din og i tiden fremover❤

    1. Tusen takk for så mange fine ord Marita, det varmer💜Jeg setter så pris på dere lesere, for den omtanken gir meg betyr så uendelig mye for oss alle. Tusen takk for at du følger meg Marita, det er takket være dere at jeg har en hverdag som gir mening💓

  9. Gratulerer så masse med dagen din, måtte du få mange fleire og gode år💕klem fra meg som blir 43 på torsdag🥳

  10. Gratulerer med gårdagen, tøffa! Beundrer deg!💕 Jeg har ei svigerinne med ALS, og vet hvilken drit det er.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *