Hipp hipp hurra 🥳

Categories Blogg

I dag er jeg bare så takknemlig for at jeg enda lever, for i dag får jeg oppleve nok en feiring.
På denne dagen for 24 år kom en liten gutt til verden, og jeg husker det som om det var i går.
Fødselen var hard og traumatisk, med navlestrengen rullet rundt halsen ble det en kamp mot klokken for å få deg ut i tide. Etter 14 lange timer så du dagens lys for første gang, men den stillheten som brått fylte rommet glemmer jeg aldri.

Det viste seg at navlestrengen hadde tvinnet seg så hardt rundt halsen at du ikke fikk puste, de sekundene med stillhet har forfulgt meg siden. Den lettelsen når jeg hørte deg gråte for første gang kan jeg enda føle på, og når de la deg på brystet mitt ble redselen jeg hadde følt på noen sekunder før erstattet med en lykke så stor.

I dag er det 24 år siden, og nå står du fremfor meg som en voksen mann.
Jeg er så takknemlig for at jeg har fått fulgt deg så lenge, og i dag føler jeg bare på en enorm stolthet. For livet har ikke vært så enkelt for deg, men på tross av mange utfordringer så har du kjempet deg frem. Jeg vet at kampen mot indre demoner har tappet deg for krefter, likevel har du aldri gitt opp.

Nå har du to jobber og du har søkt deg inn på skole til høsten, og jeg kunne ikke vært mer stolt.
Jeg er så imponert over at du har fått til, du er et levende bevis på at alt er mulig bare man kjemper hardt nok. Du er en fantastisk ung mann, og den godheten du viser for alle rundt deg er beundringsverdig.

I dag er det din dag og jeg har kjøpt inn alt jeg vet du liker. Denne dagen er din, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at den blir god. Jeg er så glad for at jeg atter en gang får muligheten til å feire sammen med deg, og jeg vet at du føler på det samme. Gratulerer så mye med dagen min kjære sønn, vi er veldig glad i deg…

14 kommentarer

14 thoughts on “Hipp hipp hurra 🥳

    1. Fin gutt som ser ut til å ligne på mammaen sin. Gratulerer med dagen i heimen. Det kjæreste vi har er barna våre uansett alder💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *