Her kommer den…

Categories Blogg

Noen ganger er det så mange oppdateringer overalt at jeg blir sprø, jeg har brukt hele formiddagen på å finne ut av hva en API Key er for noe. Det var nemlig det jeg manglet for å kunne legge ut videoen i går, det er ingen tvil om at jeg har lært mye på disse årene. Men det er ikke alt jeg klarer å få til med øynene, så i dag måtte jeg få hjelp av assistenten. Jeg var allerede lei før jeg begynte, for det er ikke bare på bloggen det har vært nye oppdateringer.

De siste dagene har jeg fått nye grå hår av Facebook, jeg skjønte ingenting når jeg ikke klarte å dele innleggene mine på mammapåhjul siden min. Til slutt skjønte jeg at jeg hadde fått to brukere, og at jeg måtte inn og fysisk bytte bruker hver gang jeg skulle publisere innlegg på mammapåhjul siden. Snakk om å gjøre det tungvint, noen ganger virker disse oppdateringene mot sin hensikt.

Men takket være assistenten min er nå YouTube oppe og går igjen på bloggen min, så nå kan jeg dele videoer igjen. Det kommer godt med nå som vi skal på ferie, jeg er glad vi klarte å løse det i dag.
I dag måtte jeg be assistenten finne frem det elektriske varmeteppet mitt igjen, det er så kaldt og guffent ute for tiden.

Jeg håper virkelig vi får bedre vær når vi skal på tur, det blir en trasig ferie med regn hele veien.
Klar for tur er jeg uansett, pakket har jeg også gjort. Akkurat den oppgaven tør jeg ikke overlate til gubben.
Det har jeg gjort en gang for mye, og da endte det med at jeg måtte ut og kjøpe meg truser.
Så jeg har lært av mine feil, aldri i livet at jeg lar gubben pakke for meg igjen.

Men nå har jeg helt glemt meningen med dette innlegget, og det var jo videoen.
Assistenten filmet jo alle blomstene mine i går, og den blir jeg fortsatt glad av å se.
Blomster gjør meg alltid glad, og det håper jeg gjelder for dere også, så uansett hvilket vær dere har så håper jeg denne lille filmsnutten kan bringe frem sommerfølelsen….

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Her kommer den…

  1. Nydelig,det fineste som finnes ja🌹
    Hvordan gjør du det,for å få skifting fra bilde til bilde?
    Om du skjønner hva jeg mener?

    1. Jeg har et program på dataen som setter sammen bildene til lysbildeshow, det har sikkert du også enten på telefonen eller om du har en ipad 💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *