Dagen i dag 💙

Categories Blogg

NÄ lukter det deilig Ă„ hele huset, det er middagsmat pĂ„ gang. Jeg er skrubbsulten og kjenner det skal bli godt med mat.  Det har vĂŠrt en rolig dag i dag, noe jeg trengte ettersom natta har vĂŠrt meget begivenhetsrik đŸ€ŁUansett, sĂ„ har sĂžvnen mye Ă„ si for dagsformen, spesielt min.

Det tar pÄ Ä ha det moro pÄ natta, sÄ idag er kroppen litt mÞrbanket, ihvertfall fÞles det sÄnn. Men det stopper ikke meg fra Ä nyte dagen. Jeg var fast bestemt pÄ Ä komme meg ut i dag, pÄ tross av en kald nordavind og overskyet vÊr. Det hjelper Ä komme seg ut litt, bÄde for kropp og sjel.

Jeg har sagt det fĂžr , og sier det mer enn gjerne igjen, jeg har verdens beste naboer 🧡For min mann og Isak hadde allerede vĂŠrt ute en stund nĂ„r jeg bestemte meg for Ă„ gĂ„ ut. Jeg ringte min mann for Ă„ hĂžre hvor kaldt det egentlig var, sĂ„ jeg visste hvor mange lag jeg mĂ„tte kle pĂ„ meg.

Gleden var derfor stor nĂ„r jeg kom trillende inn pĂ„ tunet til naboen og fant han i fullt arbeid. Tenk det, han var i full gang med Ă„ lage rampe, slik at jeg ogsÄ kom meg inn i den nye, fine vinterhagen deres. Jeg kan ikke beskrive hvor mye slike ting betyr for meg, jeg blir rĂžrt og glad pĂ„ samme tid 💜

 

For meg betyr det uendelig mye at gjÞr slike ting for meg. Det viser at de gjerne vil ha meg med, at jeg ogsÄ er inkludert sammen med dem. Tusen takk til dere, dere har et hjerte av gull.

Isak har ogsÄ kost seg ute, det gjÞr han alltid nÄr han kommer sammen med nabobarna. De er hÞyt og lavt, og har alltid mange jern i ilden. Fantasien har ingen grenser, og Isak drar meg med inn leken. Jeg elsker det, og vi leker heeele tiden. For han spiller det ingen rolle om jeg er lenket fast til rullestolen, for sÄ lenge jeg engasjerer meg, sÄ er alt mulig. 

NĂ„ skal vi kose oss resten av kvelden, kanskje se en film, men fĂžrst mĂ„ vi spise lĂžrdagsgodt, for det har Isak bestemt 🧡


2 kommentarer

2 thoughts on “Dagen i dag 💙

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *