Heia Brann!!!

Categories Blogg

For en opplevelse og for en kamp!! Jeg var så giret i går kveld når jeg kom hjem at jeg klarte ikke roe ned kroppen, jeg satt bare og dirret i stolen. Men la oss skru klokken tilbake noen timer og ta det helt fra begynnelsen av, og skal man virkelig ta det fra begynnelsen så må man noen uker tilbake i tid.

Det hele begynte med at jeg gikk glipp av billettsalget til Brann Lyon kampen, men takket være dere lesere tok det ikke lang tid før det ordnet seg likevel. Jeg ble så glad når jeg skjønte at det hadde ordnet seg, og natt til i går sov jeg knapt et sekund. Jeg var så spent i går når jeg våknet, for jeg visste at denne kvelden kom til å bli magisk.

Men ingenting kunne forberedt meg på det som ventet, for kvelden ble helt ellevill. Vi ankom arenaen samtidig med de franske spillerne, og det var et fantastisk syn å se de komme ut av bussen. Det var litt av et vær i går, og jeg hadde et lite håp om at det ville gi Brann jentene en fordel. Vi tok ingen sjanser i går, vi valgte å være ute i god tid. Det var tross alt over 3000 tilskuere som skulle inn på stadion.

Oppe i andre etasje solgte de supporter utstyr, og når en liten gutt oppdaget det var det ingen vei utenom. Selvfølgelig måtte en liten gutt få en Brann drakt, lite visste vi at vi skulle få flere drakter denne kvelden. For like etter ble vi vist inn på VIP avdelingen, og der sto overraskelsene i kø. Et langbord med herlige retter av ulike slag var det første som møtte oss, og det kunne ikke ha passert bedre for en sulten gubbe. De hadde til og med reservert et bord til oss, der kunne vi sitte og kose oss til kampen begynte.

Vi hadde knapt nok satt oss ned når et kjent fjes plutselig dukket opp, og det var da jeg forstod hvorfor min datter ville vite hvem som var mine favoritt spillere på laget. Det var nemlig gamle treneren til min datter som plutselig dukket opp, og hun er en del av trenerteamet til Brann kvinnene. Med seg hadde hun to overraskelser, en personlig videohilsen fra mine to favorittspillere og to signerte drakter!! Jeg ble så rørt når jeg så det, tenk at de hadde tatt seg tid til dette før en så viktig kamp!

For en fantastisk gave, en julegave jeg aldri kommer til å glemme. Stemningen var elektrisk når vi omsider kom oss ut på handikap tribunen, og det så ikke ut til at været spille noen rolle. Jeg var glad for at jeg hadde kledd på meg fire lag med klær, og heldigvis var det rimelig vindstille der vi sto. En liten gutt var i fyr og flamme under hele kampen, han heiet for oss alle. Gubben ble også engasjert, det kunne jeg høre ut i fra alle finnmarksglosene som kom.

Før kampen ble jeg intervjuet av BA om hva jeg trodde resultatet ble, og håpet mitt var uavgjort. Og for en kamp det ble, og når Signe scoret det siste målet kom tårene mine for alvor. Denne opplevelsen tar jeg med meg til graven, og det siste jeg sa til gubben var at nå kunne jeg dø lykkelig. Jeg må få sende en stor takk til Hedda som ordnet videohilsen og drakter til meg. Jeg må også sende en stor takk til Signe Gaupset og Marit Bratberg Lund som tok seg tid til å sende meg en hilsen. Jeg er så takknemlig og lykkelig her jeg sitter, jeg må være verdens heldigste dame…

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Heia Brann!!!

  1. Det var utrolig kjekt å lese at du fikk en fin opplevelse❤️😊Du får ta din sønn med på kamp,når herrelaget spiller for 14 tusen.Der har jeg vært flere ganger i år.

  2. Dette resultatet er det nok flere som vil kjenne på inn i jula – fantastisk innsats og må være draktfargen som hjalp litt ekstra på i denne førjulstida. Intens nok kamp til å fyre opp noen gloser fra gubben – bra! Da kan jo julefreden senke seg ⚽️😉🎅🏻💫

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *