Heia Brann!!

Categories Blogg

Jeg er så imponert over Brann jentene, den viljestyrken de de viser på banen er beundringsverdig. Det ble nok en nervepirrende kamp i går, og det hadde jeg aldri sett for meg. For de skulle tross alt møte verdens beste fotball lag, og det er slettes ikke noe spøk. Jeg må innrømme at jeg ble litt misunnelig i går, jeg skulle gjerne vært på kampen og opplevd stemningen. Jeg bare håper vi kommer oss på kamp når eliteserien starter, og da skal en liten gutt få bli med.

I dag klarte jeg ikke vente lenger, jeg måtte pynte til påske. Vi reiser til Knutholmen neste fredag, så da tenkte jeg vi måtte pynte litt nå slik at jeg fikk nyte et påskepyntet hus før jeg drar. Det er takket være mine foreldre at det blir en liten utflukt denne påsken, og vi er så takknemlig for at vi får muligheten til å komme oss bort litt.

Det er mange år siden vi var på Knutholmen sist, men jeg vet hvor vakkert det er der. Jeg bare håper vi får fint vær den helgen, så vi kan være litt ute. Men det jeg gleder meg mest til er maten de serverer der, gjett om jeg skal proppe meg full av havets delikatesser! Reker, krabbe, kreps, hummer og fisk rett fra havet, det blir ikke bedre enn det.

I går kom en liten gutt hjem med en overraskelse, og når jeg så hva han hadde laget på SFO ble jeg rørt. En nydelig liten påskelilje hadde blitt dekorert og pyntet av en liten gutt, og det er den vakreste påskeliljen jeg noen gang har fått. Så nå har den fått hedersplassen på stuebordet mitt, og der står den og lyser opp rommet.

Hver dag takker jeg høyere makter for at jeg fremdeles er her, og det er de små øyeblikkene jeg kommer til å savne mest. Jeg har fire barn som gir meg mange uforglemmelige øyeblikk hver dag, og det er takket være dem at jeg fortsatt klarer å kjempe mot denne sykdommen. Livet er fullt av små gleder for de som åpner øynene og ser, og jeg er en av de heldige som daglig får oppleve livets små gleder…

2 kommentarer

2 thoughts on “Heia Brann!!

  1. Så fint det var pyntet,så nydelig !Du skriver også så koslig.Håper dere får fint vær,på Knutholmen!God påskeuke!Gleder meg alltid til å lese bloggen din!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *