Halvveis…

Categories Blogg

Ja da var det onsdag, halvveis i uken allerede. Jeg er fortsatt like trøtt, det ble ikke en tidlig kveld på meg i går. For i går var det storkamp på TV. Liverpool – Barcelona, og selv om jeg ikke heier på noen av lagene, så måtte jeg få den med meg. 

Min datter er en vaskeekte Liverpool supporter, så da fikk vi en gyllen mulighet til å dele en opplevelse. Og for en kamp det ble!! Det ene hjørnesparket går inn i historien for alltid, helt rått var det. Så jeg er glad jeg valgte å sitte oppe, glad for at jeg fikk med meg denne opplevelsen. 

Dagen i dag blir rolig, og glad er jeg for det. Jeg fikk kjørt meg nok igår, så ser frem til en rolig formiddag. Vi ble hardt straffet av ettermiddags luren til Isak igår, han holdt det gående til Kl 22. Sånn går det når både far og sønn sovner, da må vi bare ta konsekvensene 😂Men til gjengjeld var det en uthvilt gutt som sto opp i morges, klar for en ny dag 💙

I går spiste jeg noe som jeg ikke har spist på åresvis, jeg gikk rett i barndommen igjen. Skive med nugatti og et glass melk til. Det smakte himmelsk, og det var herlig å spise noe annet igjen. I morgen får jeg også servert livretten min. Vi er invitert på middag hos mine foreldre, og det står raspeball på menyen. Jeg elsker det, og er utrolig heldig som har foreldre som orker, selv om de har mer enn nok med sitt til tider.

Middag er ikke alltid like enkelt å planlegge, da er det ekstra deilig å slippe en gang i blant. Få et lite avbrekk fra husmor tilværelsen, det tror jeg vi alle trenger. Det er godt når andre tar over, bare en så liten ting som å slippe å planlegge middag, betyr så uendelig mye.

Neste uke er det jo 17 mai, jeg håper bare været holder seg noenlunde, for planen er i år at Isak skal få gå i tog med barnehagen. Det tror jeg han gleder seg mye til, men vi måtte vise han 17 mai tog på nettet, for han var ikke helt sikker på hva det var. Men nå øver vi daglig på hurra rop, så han begynner å bli klar 🙃💜

Nå sitter jeg her og ser på “Nytt liv i East end” mens tårene triller. Vi har heldigvis kommet en lang vei siden den gang, men serien er så fin, medmenneskeligheten lyser lang vei, og jeg blir like rørt for hver episode. Nå kom min datter kjørende opp på tunet her, så nå skal jeg passe på å høre om dagen hennes før Isak kommer hjem, så slipper vi noen kamp om oppmerksomheten 🤣Håper dere får en strålende dag alle sammen 💜

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *