Dine vakre ord 💙

Categories Blogg, Dikt 🌻

Jeg hører deg, hører dine vakre ord

De flommer over meg som en flodbølge fylt med kjærlighet 

Som de første solstrålene en nydelig vårdag

Små kjærlige ord som varmer mitt hjerte 

 

Jeg hører deg, hører dine vakre ord

Dine ord gir meg styrke 

De løfter meg opp når jeg er svak 

Som englevinger tar de meg med, svevende på vakre skyer

 

Jeg hører deg, hører dine vakre ord

Ord som visker bort alle mine tårer 

Små vakre ord, som tatt ut fra den vakreste kjærlighetssang

Som en melodi som varmer selv det kaldeste hjerte

 

Jeg hører deg, hører dine vakre ord

Beroligende ord som bysser meg i søvn

Ord som holder meg trygg når nattemørket senker seg

Som de deiligste drømmer, drømmer man ikke vil våkne opp fra

 

Hør på meg min kjære, hør mine vakre ord

Jeg ser du er sliten 

La meg ta over, la meg gi deg litt styrke 

For jeg elsker deg min kjære, du er min og jeg er din

 

Hør på meg min kjære, hør mine vakre ord

Jeg skal være din klippe, stødig som et fjell 

Som et kompass vil jeg vise vei, når du veier ikke finner

For jeg elsker deg min kjære, du er min og jeg er din

 

Hør på meg min kjære, hør mine vakre ord

La meg være ditt lys i mørket , når håpløsheten melder seg

Som en flamme som ikke lar seg slukke 

For jeg elsker deg min kjære, en kjærlighet som aldri dør ut…

 

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Dine vakre ord 💙

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *