Gratulerer med dagen 💜

Categories Blogg

Det har vært en fantastisk dag idag , og jeg har vært så heldig som har fått tatt del i det hele.

Jeg var en smule nervøs før vi startet idag , jeg hadde jo fått et ærefullt oppdrag.

Men nervøsiteten gikk fort over når en liten jente kom løpende mot meg , en god klem fra et barnekinn blåste nervene bort.

Tante sine jenter strålte som aldri før.

 

En liten kropp ble lagt på min , den følelsen er ubeskrivelig.

Duften av en liten kropp slo imot meg , og jeg fikk en varme så stor.

Jeg har ikke hatt en så liten kropp på min siden Isak var liten , og jeg kjente hvordan tårene presset på.

Hun ble så festet i bæreselen slik at hun lå trygt og godt.

 

Mitt andre tantebarn fikk låne Isak sin plass , på mine bein satt en liten prinsesse.

Jeg er så takknemlig for denne muligheten , jeg fikk ikke bare fulgt et tantebarn men to.

Før vi gikk inn forberedte jeg meg på barne gråt , jeg har da hatt fire barn selv.

Men til min overraskelse kom det aldri noe gråt , hun lå stille på mitt bryst under hele gudstjenesten.

 

Dagen har vært fullkommen , en perfekt dag med to små i sentrum.

Bildene taler for seg selv , takknemligheten er stor overfor alle de mennesker som gir meg store øyeblikk.

Nå sitter vi her ti kilo tyngre , jeg har ihvertfall spist over evne.

Resten av kvelden blir tilbrakt i godstolen , nok en god dag er over…

 

24 kommentarer

24 thoughts on “Gratulerer med dagen 💜

  1. Herlige,vakre bilder av både stort og smått, omgivelser, lekker mat og ikke minst den vakre kirken!!!! Ikke rart noen sluknet i bilen! 👌😘

  2. Gildt å følge dikkan på turen…..
    Ser ut som Isak har hatt en fin dag🙂 Er skohornet erstatning for sjørøversverdet?

  3. Fantastisk dag og få følge dere.
    ALT var bare så fint
    Et ordtak eller noe en sier

    Lever lenge på dette og det må jo du gjør😁😁 for en dag!!!!💓

  4. Koselig å få følge dere på turen! Og for en fin dag det ser ut til at dere har hatt i dag💕

  5. For en fantastisk dag dere har hatt❤️🤩vi kan ikke sette oss inn i hva du føler av glede ❤️🇳🇴Jeg beundrer deg 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *