Fullt hus og stormende jubel…

Categories Blogg

Plutselig ble det fullt liv i stua, i åtte tiden i går kveld kom feriegjestene.
En liten gutt har ventet lenge nå, men i går var ventetiden endelig over.
Det var en lykkelig og spent gutt som dro av gårde med pappaen for å hente de på flyplassen, og det beste var at søskenbarnet på samme alder også skulle komme.

Det er minuset med å være hjemme når alle andre reiser bort, det er ingen å leke med i nabolaget. Men nå har han endelig fått selskap, og det merkes godt. For en som som er vant med å sitte alene hver dag ble det en brå overgang, brått var det slutt på stillheten. Men jeg elsker det, det er ikke så ofte vi har besøk så nå må vi bare nyte det mens vi har de her.

Gubben har en uke igjen på jobb før han tar ferie, så denne uken blir det opp til meg og svigermor å underholde to små. Heldigvis er de så store nå at de stort sett klarer å underholde seg selv, det er litt enklere når de er to. Jeg er glad vi bor så landlig til, her kan barna løpe fritt rundt.

Nå er det kun en uke til vi reiser til Kristiansand og det gleder jeg meg til. Vi hadde egentlig tenkt å bo i Dyreparken denne gangen, det hadde blitt en opplevelse for både store og små. Dessverre var jeg for sein med å bestille, så da gikk vi for det nest beste. For to år siden fikk jeg en invitasjon helt ut av det blå, en invitasjon om å komme til Bygland og fly paraglider. Det var en fantastisk opplevelse, og den helgen ble uforglemmelig for oss alle.

Både gubben og jeg falt pladask for Bygland når vi var der, og helt siden den gang har vi bodd på Bygland hver gang vi skal til Sørlandet. Det gjør vi i år også, Bygland er en fantastisk  plass. Nå håper jeg bare sola kommer frem igjen, det blir kjedelig å gå rundt i dyreparken i plaskregn…

4 kommentarer

4 thoughts on “Fullt hus og stormende jubel…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *