Første tur…

Categories Blogg

I går hadde gubben bestemt seg, nå skulle den nye verandaen testes.
Det verste arbeidet var over, en byrde hadde lettet fra min mann sine skuldre.
Helt siden han begynte på dette prosjektet har jeg vært dårlig, jeg har hanglet så mye at min mann har blitt bekymret. Den eneste grunnen til at han tok på seg dette arbeidet var for å gi meg mer plass å boltre meg på, han gjorde det for meg.

Jeg er så takknemlig for min mann, han gjør alt for at jeg skal ha det bra.
Han er ikke mørkeredd en plass, uansett hvor stort prosjektet er så hopper han bare i det.
Uten han hadde ikke dette gått rundt, for når alt raser rundt meg er det han som plukker opp bitene.

Han var et eneste stort smil  når jeg rullet ut på verandaen for første gang, øynene hans strålte av glede. Gleden hans smittet over på meg, og i går tror jeg vi strålte mer enn sola på himmelen.
Denne helga har vært fantastisk på alle måter, og det beste er at formen min er på topp igjen.
Etter jeg fikk Nexium av fastlegen har jeg blitt et nytt menneske, jeg har fått et nytt liv. Kvalmen og mageproblemene mine er forsvunnet, så nå kan jeg nyte livet igjen.

I dag ble hele familien kommandert ut i hagen, det skulle ryddes i hagen en gang for alle.
Til og med min eldste sønn kom for å hjelpe til, synet av alle barna i hagen gjorde meg varm om hjertet. Alle kvistene etter gubben hadde sagd ned trærne ble samlet sammen i en haug, planen var å brenne det opp. Dessverre blåste det for lite, så det spørs om de kommer i mål.

Mor soler seg mens resten av familien jobber…

Årets første grilling skjedde også i dag, og det var helt nydelig. Bare lukten fikk smaksløkene til å løpe løpsk, og når jeg fikk den første biten var det som å komme til himmelen.
Det er slike øyeblikk jeg kjemper for, og denne helgen har jeg fått mange. Nå gleder jeg meg bare til resten av uken, denne påsken tror jeg blir fantastisk…

God påske 🐣

9 kommentarer

9 thoughts on “Første tur…

  1. Er det noen jeg ønsker en deilig påske, så er det deg og familien din!
    Det gleder meg stort at kvalmen er borte, og at formkurven er stigende!
    Spis god mat, og nyt veranda og vårsol!
    Mange gode tanker!

    Linda

  2. Så godt å se at du føler deg bedre! ❤ Og at du er glad! 😍
    Og jeg har aldri vært i tvil om at du har en fantastisk mann! ❤
    Ønsker dere alle ei flott påske! 💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *