Påsken har flyttet inn 🐣

Categories Blogg

Foruten om jul så er påsken min favoritt høytid, og det beste med påsken er at det ikke er noe stress. Påske er bare kos og avslapping, det er en høytid som gir oss en mulighet til å koble helt av. I går ble jeg igjen påminnet om hvor mye disse høytidene betyr for en liten gutt, og han stråler som en sol hver gang jeg drar frem pynten.

Gleden i øynene hans når jeg fant frem påske pynten i går var stor, og den gleden smittet over på meg. Alle tingene han har laget opp i gjennom årene dukket opp igjen, og for en liten gutt var det som å åpne en skattkiste. Det er det som er så fint med tradisjoner, de betyr så mye. Så i dag har vi pyntet til påske, og det til stor glede for store og små…

Neglene mine måtte selvfølgelig også gjøres klar til påske…
6 kommentarer

6 thoughts on “Påsken har flyttet inn 🐣

  1. Koselig med hjemmelaget pynt. Ønsker dere alle en strålende påske med sol og kos🐤🐤🌞

  2. Ha en kjempefin Påske Vivian. Ønsker dere alle fine dager med sol fra skyfri himmel🐣🐥🫶💛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *