Det gjelder å ha is i magen…

Categories Blogg

Ting pleier som regel å ordne seg, det meste pleier å gå seg til på et vis. Det er ihvertfall erfaringen jeg sitter igjen med etter et halvt liv, det gjelder bare å ha litt is i magen. Men akkurat det har ikke jeg, den biten mangler jeg. Spesielt når store begivenheter står for dør, da blir jeg som en utålmodig treåring som ikke har begrep om hva tid er for noe. Herlighet, VIXEN må jo tro jeg er spinn hakka gærn  🤣

For jeg har engasjerte venner altså, ja det gjelder dere også. Jeg er sikker på at VIXEN ble bombardert med mail igår på mine vegne, jeg har nemlig hørt rykter om det 😅Men det løste seg relativt kjapt også da, nå sitter jeg her med hele tre billetter. Jeg fikk ønsket mitt oppfylt, både gubben og venninnen får være med, jeg er så takknemlig🤍

Men en ting må jeg fortelle, det er lenge siden jeg har sett gubben mer engasjert enn nå. Igår kveld hørte jeg bare noen ivrige knattelyder (du vet den irriterende tastelyden på mobilen) borte fra sofaen, og når jeg gløttet bort for å se fikk jeg meg litt av et syn.

For der satt en flintskalla gubbe med svetteperler i panna og bet seg innbitt i underleppa. Fingrene gikk som trommestikker på mobilen, og alt jeg hørte var en lavmælt mumling som sa “498,499,500”!!

“Hva er det du holder på med” spurte jeg mens jeg gjorde meg klar til å rope etter hjelp .  “Jeg stemmer jo” kom det hesblesende fra min mann, og jeg trodde jeg var engasjert!! Jeg har de siste dagene sett sider med min mann som jeg ikke har sett før, og nå lurer jeg på hvor dette vil ende 🤣Jeg har en mistanke om at han har en indre drøm om å gå på rød løper han også.

Det som gjorde meg spesielt rørt i går var når barna kom til meg en etter en , de kom for å si hvor stolt de var av meg. Ja min datter sa det spesielt fint, “jeg hater bloggen din, men jeg er veldig stolt av deg mamma”😅🤍 Hun mener nemlig at hun må konkurrere med bloggen min, ja det var den ene gangen der jeg var litt opptatt. Men ingenting gjør meg mer varm om hjertet, enn når jeg får anerkjennelse fra mine egne barn, det betyr alt.

Men nå får vi legge VIXEN litt til side, selv om jeg kunne fortsatt i det uendelige. Det har jo skjedd andre ting her også, som at Isak kom hjem fra barnehagen med en diamant til mamma. Han hadde riktignok lånt den i fra barnehagen, men for en flott tanke da, mamma måtte få sin egen diamant!! Ja han har tydeligvis skjønt mer enn gubben, en gutt på fire er allerede blitt en storsjarmør 🤍

Vi hadde også møte med et nytt BPA firma igår, og det virket veldig lovende ihvertfall. Jeg er nok en smule skeptisk fordi jeg har brent meg før, men jeg beroliger meg med at det ikke kan bli verre enn det er nå. Så vi er vel i utgangspunktet enige om å bytte, men den endelige avgjørelsen tar vi etter ansvarsgruppe møtet på torsdag. Det nye firmaet heter Prima assistanse for de som lurte.

Nå skal jeg nyte formiddagen under pleddet, tror faktisk vi må fyre i ovnen, det er så guffent og kaldt i huset idag. Ønsker dere alle en strålende dag, så skrives vi nok senere i dag.

En god onsdag til dere 💜

PS : Husk å stemme Her

8 kommentarer

8 thoughts on “Det gjelder å ha is i magen…

  1. Så bra at du fikk flere billetter. Jeg sendte mail til juryleder og spurte hva de tenkte på og ikke minst, hva de tenkte med, når de tilbød en billett. Du måtte ha tre, minst.

    Klart vi står på for deg, du fortjener å komme til vixen og vinne.

    Koselig når hele familien er engasjert, tenker ungene stemmer i stillhet, stolt av mammaen sin. Og mannen sprekker vel nesten av stolthet når dere går ned den røde løperen. Herlighet så fortjent.

    I nord er det mildvær og regn i dag, det betyr innedag, her skal det ikke brekkes hverken armer eller bein, selv piggsko er dårlig på dette føret.

    Ha en finfin dag, nå skal det stemmes.

    1. Du og mine andre lesere er bare fantastiske, jeg bøyer meg i støvet 🤍Høres ut som piggskoene må finnes frem, sikkert tryggest å holde seg innendørs. Håper du får en strålende dag Kristin 🤍

  2. Jippi!! Så flott at det ordnet seg. Jeg fikk aldri svar på min mail til Vixen, men ble bønnhørt siden du fikk tre velfortjente billetter. Er kjempeglad på dine vegner. Høres ut som du har en storsjarmør i Isak. Håper det ordner seg med BPA, slik at du får mer system og orden i forhold til gjøremål. Nå skal jeg gjøre som din mann % nemlig stemme og stemme. Ønsker deg en fortsatt fin ettermiddag og kveld. Klem ❤️

    1. Tuuuusen takk Trude. Jeg tror ikke VIXEN hadde så mye valg, de ble vel pepret med mail igår 🤣Men vi er så takknemlig for at det ordnet seg 🤍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *