Et lys for å minnes…

Categories Blogg

I går kveld fikk jeg tilsendt en link til YouTube. Dette skulle vise seg å være en film som rørte meg til tårer, en film om livet, men også en film om min fremtid. Hver måned dør det mennesker av denne grusomme sykdommen, mennesker som har en ting til felles, de er sterke som fjell.

 

Denne filmen handler om Jarmund Veland, en sterk mann som valgte å ende sin livsforlengende behandling i fjor. Han hadde kjempet i syv år mot ALS, men måtte som oss alle gi tapt tilslutt. Denne filmen kan være sterk kost for mange, men jeg vil likevel be dere om og se den.

 

For meg ble den ett innblikk i livet som kommer, ett innblikk i egen fremtid. Men det er også en fin film, en film om livet, hverdagen og familie. Samhold, respekt og kjærlighet er tre stikkord jeg sitter igjen med.

Så idag på allehelgensdag passer det fint med en film for å minnes. Jeg har tent et lys for alle mine som har gått i forveien, dere vil for alltid bli savnet. Ta vare på hverandre, for igjen, livet er så altfor kort 💜

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *