Enda ikke kjøpt bok??

Categories Blogg

Reklame | Knut Bye kolonial og livet er ikke over før det er over av Vivian Brosvik

På mandag kom enda en forsendelse med bøker, så dersom du enda ikke har kjøpt boken min så har dere mulighet nå. Men denne gangen gjør jeg det litt annerledes, for jeg og posten er ikke venner lenger. Jeg er så skuffet her jeg sitter, og for hver melding jeg får fra personer som ikke har fått boken min jo mer skuffet blir jeg.

Så dersom det er flere som ikke har fått bøkene sine så send meg gjerne en mail på [email protected], alle skal selvfølgelig få en bok.
Men heretter blir alle sendt med sporing, jeg får heller øke prisen med 50 kr for å sikre både meg selv og dere at den kommer frem.

Jeg har ca 40 bøker her hjemme som bare venter på å få et nytt hjem, send meg en mail på [email protected] dersom du vil ha.
I går sendte jeg enda flere bøker opp til Vardø, jeg fikk nemlig en god nyhet fra familien til min mann i forrige uke. Broren til min mann hadde spurt en lokal business mann der oppe om tillatelse til å selge boken min på kolonial butikken hans, og snill som han er sa han ja med engang.

Terje Bye du er god som gull, tusen takk for at jeg får denne muligheten.
Så om en uke kan Vardø væringene kjøpe boka mi på nærbutikken, det blir spennende å se om noen blir solgt der oppe. Terje Bye er en fantastisk mann som gjør så mye for lokalsamfunnet, og i en alder av 74 jobber han enda 19 areidstimer hver dag! Det står det respekt av, den mannen er laget av noe spesielt.

I fem år bodde jeg i Vardø, og den tiden har satt spor. Men det jeg husker best med butikken til Terje er salatbaren og alle varmrettene. Det er spesielt en rett som har satt spor hos nesten alle som har bodd i Vardø, og det er retten brennende kjærlighet. Jeg tror alle er enige med meg når jeg sier at Knut Bye kolonial har verdens beste brennende kjærlighet, og jeg tror vi er flere som har prøvd å få tak i den hemmelige oppskriften.

Både jeg og min mann savner den lille øya i havgapet, han spesielt siden familien er så langt unna.
Det er sprøtt å tenke på at det er gått to år siden vi var der sist, og selvfølgelig skulle jeg ønske vi kunne dra opp igjen. Men jeg er usikker på om vi får det til, jeg har jo ikke akkurat blitt bedre de siste årene. Men drømmen om å få oppleve vinteren der oppe en gang til lever enda, men jeg skjønner jo at det blir vanskelig.

Foto: Eivind Senneset

Heldigvis har jeg minnene, og de er det mange av. Jeg er glad for at jeg har fått muligheten til å samle alle mine minner i en bok, og det gir meg trøst å vite at mine kjære vil ha den til evig tid.
Nå håper jeg at det fortsatt er noen der ute som vil kjøpe boken min, og at de som blir lagt i butikken til Terje blir solgt. Så dersom du har lyst på en så send meg en mail på [email protected], denne gangen blir alle sendt med sporing…

5 kommentarer

5 thoughts on “Enda ikke kjøpt bok??

  1. Jeg fikk boken din levert på døren i går av assistenten din.Hva posten holder på med er ikke godt å vite.Skulle ikke tro det var mulig å rote vekk flere bøker. Når jeg først begynte å lese i går kveld var det ikke mulig å slutte før jeg hadde lest hele. Ingen skal si at ikke du har fått din del av motgang i livet. Når man tror det verste er tilbakelagt og det bare skal gå fremover med drømme mannen og 4 flotte barn så kommer det aller,aller verste.ALS. Det er bare helt ubegripelig hva noen skal få i livet. Du skriver utrolig godt og boken kan varmt anbefales 💖💞

  2. Så artig og bra at lokalbutikken i Vardø vil selge bøkene dine 🙂
    Gode minner fra nord er godt. Jeg har ikke opplevd vinteren der nord, men har jo vært i Finnmark og Lofoten på sommerstid og synes det er sååå vakkert der da 🙂
    Ønsker dere alt godt <3

  3. Ei kjempegod bok. Det ble 2 netter med lite søvn før boka var utlest.
    En utrolig historie om ditt liv.
    At du skriver godt visste jeg jo, men det må ha vært spesielt å tenke tilbake på hva du har opplevd samtidig som du skulle skrive det ned.
    Jeg er superimponert.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *