En nervepirrende kveld…

Categories Blogg

Det har vært en lang oppladning i dag, hele familien har tvinnet tommeltotter i hele formiddag.

En håndball kamp var nok til at gubben hoppet i skoene og løp på dør, for han vet at når kjerringa ser på sport så kan alt skje.

Jeg har ikke vært så nervøs siden jeg fødte mitt første barn, og det gikk ikke lang tid før jeg heller ønsket meg tilbake på fødestuen.

For makan til rot skal du lete lenge etter, det kokte i topplokket på kjerringa når gubben omsider våget seg hjem igjen.

 

Fullmåne var det også i dag, og det mente gubben hadde hatt en innvirkning.

Ja han håpte i det minste det, for det forklarte ihvertfall hvorfor kjerringa hadde blitt forvandlet til en rabies infisert varulv mens han var borte.

Jeg kan kanskje ikke snakke så bra lenger, men lydene som kommer ut når kjerringa blir engasjert er nok til å skremme livet av de mest hardbarka kriminelle.

Trygghetsalarmer er oppskrytt med kjerringa i nærheten, jeg tror jeg skal begynne å spille inn lydbånd og selge.

 

Jeg har en mistanke om at de hørte meg helt til Spania, for i andre omgang satte Norge alle kluter til.

Så nå sitter jeg her som en breiflabb på land, kjeften er vidåpen men ikke en lyd kan høres.

Gubben takker høyere makter for at kjerringa endelig er blitt stum, endelig kan roen senke seg igjen.

Det som kunne endt katastrofalt endte med en gullmedalje, verdens beste jenter klarte det igjen…

9 kommentarer

9 thoughts on “En nervepirrende kveld…

  1. Herlig 🤣Ja det var spennende kamp . De vant så fortjent heia hele Norges håndballjenter.

  2. Ja, det var så utrolig spennende 🙂 Nedtur i første omgang, men så fikk vi en helt vanvittig god andre omgang. Da jublet jeg helt sikkert minst like høyt som deg 😉 Nå kan julen komme… Håndballjentene har ringt julen inn 😉

  3. Det er alltid noe spesielt med Norge- Frankrike i en finale. Glemmer aldri VM- finalen i 1999 mellom nettopp Norge og Frankrike, hvor Norge vant med ett mål etter fire ekstraomganger. Gårsdagens kamp var også i overkant spennende 😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *