To tårer…

Categories Blogg, Dikt 🌻

En tåre faller, lydløs og blank baner den vei for de andre som venter.

En blank tåre fylt med tro og håp, en dryppende tåre fra min innerste sjel.

To tårer faller, to tårer fylt med en redsel så stor.

To tårer for livet som engang var, to blanke tårer for en fremtid så dyster og mørk.

 

En tåre treffer mitt varme kinn, en tåre for alle mine kjære.

En tåre for sorg og bekymring, en tåre for en uviss fremtid.

To tårer for mine kjære, to tårer for den håpløsheten de føler på.

To tårer for en ubetinget kjærlighet, to tårer for den redselen de bærer på.

 

En blank salt tåre baner vei, en tåre for min egen skjebne.

En tåre for den tunge veien vi har hatt, en tåre for veien som ligger fremfor oss.

To tårer for alle minner, to tårer for håpet som forsvant.

To tårer for et altoppslukende mørke, to tårer for et hjerte som brast.

 

En tåre faller ned på min pute, en tåre for en takknemlighet så stor.

En tåre for livet som er, en tåre for et fortsatt bankende varmt hjerte.

To tårer for håpet som vendte tilbake i en annen form, to tårer for at slutten ble en begynnelse.

To små dråper faller, to tårer for at jeg fortsatt lever…

 

8 kommentarer

8 thoughts on “To tårer…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *