En liten fotograf…

Categories Blogg

Denne uken har det vært høstferie og det er alltid stort for en liten gutt. Da får han nemlig muligheten til å være med pappaen på jobb, og det er alltid et stort høydepunkt. Hver gang det nærmer seg fri fra skolen begynner maset, det er ingen tvil om at pappaen er det store forbildet.

Denne uken har gubben sett sitt snitt å begynne tidligere på jobb, og det var slettes ikke noe problem for en skolegutt. Når han skal på skolen er det en kamp for å få han opp av senga, men denne uken har han hoppet ut av senga når vekkerklokken har ringt.

I går måtte de stå opp kl 0500, de skulle langt opp til fjells for å levere betong. Jeg var litt spent på hvordan en liten gutt taklet å stå opp så tidlig, men det skulle snart vise seg at det ikke var noe problem for en liten arbeidskar. Til bursdagen fikk en liten gutt mobil i gave, og den ble tydeligvis flittig brukt oppe på fjellet.

En liten gutt har alltid vært glad i å ta bilder, min mobil har blitt flittig brukt før han fikk sin egen. Men i går hadde han med sin egen telefon, og uten at min mann visste det begynte en liten gutt og ta bilder av omgivelsene. Han var rimelig oppspilt når han kom hjem i går, han skulle vise meg alle bildene han hadde tatt.

Dette bildet er min favoritt, helt nydelig 😍

Jeg ble faktisk litt sjokkert når jeg så bildene, for de var faktisk gode! En skolegutt hadde virkelig klart å fange opp den fantastiske naturen, høstfargene kom virkelig til sin rett. De var så fine at jeg måtte dele de med dere, jeg har tydeligvis fått en fotograf i hus. Med disse bildene ønsker jeg dere alle en god helg, her bøtter det ned enda, men vi skal nok klare å kose oss likevel…

5 kommentarer

5 thoughts on “En liten fotograf…

  1. For noen fine bilder.En flink liten fotograf du har.Litt av en arbeidskar og 💖 Kanskje liten tvil om at det i fremtiden blir et praktisk yrke på denne gutten 💖

  2. Oj kjempefine bilder.😊 Hvis han velger og ikke bli arbeidskar kan han jo ha en framtid som fotograf👍🪻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *