Du og jeg min kjære…

Categories Blogg

 

Min store sterke mann, min aller kjæreste.

Du er min bauta, du er min trygghet.

Jeg ser det i dine øyne

en kjærlighet så stor.

 

Du bærer meg rundt

med dine sterke armer.

Du holder meg støtt

når jeg selv vakler.

 

En sorg deler vi

over alt vi har mistet.

Alene føler du deg ofte

du må finne din egen vei å gå.

 

Noen ganger senker du garden

sårbarheten kommer frem.

Det er da jeg ser det

savnet og lengselen er nær.

 

Jeg elsker deg kjære

du gir meg håp.

Fremtiden blir mindre skremmende

med deg ved min side.

 

Så gi meg din hånd min kjære

sammen skal vi bane vei.

For så lenge vi er sammen

lever også en kjærlighet så stor…

 

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer

16 thoughts on “Du og jeg min kjære…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *