Det må jo være en vits?

Categories Blogg

Jeg ble rystet når jeg slo på sporten ikveld, jeg begynte faktisk å lure på om noen hadde tatt feil av datoen. For dette kunne jo ikke være noe annet enn en aprilspøk, jeg skjønte ingenting der jeg satt.
Spesielt dersom historien faktisk var sann, og det hadde jeg ingen grunn til å betvile.

Nyheten jeg sikter til er Bodø Glimt, treneren er nå blitt suspendert av UEFA. Jeg ble faktisk sittende å måpe i stolen, hele situasjonen føltes ut som en vits. For hva er det egentlig de tenker med, dersom den hendelsen er som den er blitt fortalt så straffer de jo en uskyldig part.

Det er nemlig ingenting som kan forsvare bruk av vold, og spesielt ikke under slike arrangementer. Enda verre er det når vedkommende er trener, og den eneste som burde straffes i denne situasjonen er keepertreneren til Roma.

Nå er det tydeligvis ikke lov til å forsvare seg lenger heller, ihvertfall ikke i følge UEFA. Knutsen blir suspendert og går dermed mest sannsynlig glipp av kampen på torsdag, og det går igjen utover spillerne som skal spille kampen.

Til og med jeg føler på urettferdigheten, jeg ble litt forbanna på Bodø Glimt sine vegne. Dersom UEFA gjør dette for å skape ro blir det helt feil for meg, Vi har alle rett til å forsvare oss når det trengs, og det uten å bli straffet. Alt jeg håper på nå er at gutta går ut på den banen og knuser Roma, da skal jeg virkelig fryde meg….

7 kommentarer

7 thoughts on “Det må jo være en vits?

  1. Enig! Det var overskriften, før det kom fram at keepertreneren også var suspendert. Hvorfor vil Glimt så gjerne ha videoen publisert, og hvorfor er den ikke publisert? Virker som de går etter pengene, og da betyr Roma mer enn Glimt, dessverre. Vold er aldri løsningen, men jeg vil gjerne se denne videoen og så gjøre meg opp en mening.

  2. Jeg tror de klarer seg godt uten at Kjetil er på benken. Glimt har mange gode ledere som kan formidle det han ønsker til spillerne. Og det er fint å sette fokus på ukulturen som Romas trenerteam bedriver.
    Jeg gleder meg til kampen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *