Det har skjedd en endring…

Categories Blogg

Det engasjementet som jeg har sett de siste dagene rører meg til tårer, så mange fine ord fra alle dere.
Vixen har engasjert mange av dere, lesere og medbloggere har kastet seg rundt.
Men for meg er det ikke selve Vixen som betyr mest, det som virkelig betyr noe er den støtten jeg får fra lesere og andre bloggere.

 

Nå har jeg blogget i tre år, denne reisen har vært fantastisk.
Men det er først i år at jeg ser en endring innenfor denne bloggverdenen, en endring som varmer mitt hjerte.
Bloggere som nominerer andre bloggere gjør meg rørt, det er ikke bare leserne som hiver seg rundt.

 

Denne bloggverdenen har forandret seg de siste årene, den er blitt mer medmennesklig.
Overfladiske ting er blitt erstattet med omtanke, det handler ikke lenger om å være best. Nå handler det mer om å se det beste i hverandre, vi er mange bloggere som har oppdaget verdien i og få andre til å skinne.
Vixen er et bevis på dette, jeg har aldri sett så mange gode ord fra bloggere om andre bloggere.

 

Det gjør meg både stolt og rørt, vi er mange bloggere som holder sammen.
Jeg håper det vil føre til en endring av Vixen på sikt, jeg håper de medmennesklige verdiene vil komme mer frem.
For to år siden følte jeg meg så til de grader utenfor når jeg deltok på Vixen, jeg hørte absolutt ikke hjemme der.
Det håper jeg vil endre seg etterhvert, Vixen bør være en plass for alle.

 

Selv har jeg nominert flere av mine medbloggere, håpet er at de alle får en plass på denne uvanlige prisutdelingen.
Jeg er takknemlig for alle nye bekjentskap jeg har fått gjennom denne tiden som blogger, jeg føler meg rikere som menneske.

 

Innlegget under et bevis på denne endringen som nå pågår, når jeg leste Bunny Trash sitt innlegg om meg og andre bloggere kom tårene for alvor.
Hans innlegg er bare et av mange, de siste dagene har jeg lest mange slike innlegg. Derfor er jeg stolt over å være en del av denne nye bloggverdenen, og jeg er så takknemlig for at jeg har fått lov til å bli med på denne reisen så lenge…

Her er Bunny Trash sitt innlegg: https://bunnytrash.blogg.no/jeg-tror-alle-bloggere-skjonner-dette-%f0%9f%a4%a9-2.html 

De bloggerne som jeg har nominert er:

Vibbedille 

Kjerringtanker

Bunny Trash 

Aud Marit 

Gryende

Jeggikkbareibodenentur

 

Enda har jeg flere jeg vil nominere, og dersom du vil nominere din favoritt så kan du gjøre det HER

PS : Jeg gleder meg til stemmingen begynner i September, da blir det liv!!

16 kommentarer

16 thoughts on “Det har skjedd en endring…

  1. Er det virkelig noen som tar dette Vixentullet på alvor. Det er jo bare fjas, og du er alt for god til å menge deg med de oppstyla fjollene. .

  2. Så flott og hørw Vivian. Syns også utrolig fint at bloggeverden gått fremover. Elsker lese hva du skriver,tenker du burde skrevet en bok.Du har så mye og si 🥰 Ha en fin kveld .

  3. Så bra at det har skjedd en endring, det er positivt. Jeg leser det du skriver hver dag, du er en super skribent 👍😊 Håper du kommer til VIXEN igjen, spennende. Jeg heier på deg 🤩🥰🌹🌹

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *