Det gikk altfor fort…

Categories Blogg

Disse dagene har flydd av gårde, plutselig var det bare over. Men for en avslutning vi fikk, dagen i går toppet hele oppholdet for tiden vår i dyreparken. I går gikk vi igjen inn i Kaptein Sabeltann sitt rike, det var så mye å utforske for liten og stor. Det er ikke ofte jeg føler meg til nytte, spesielt ikke etter jeg ble syk. Men i dyreparken var det godt for to små at jeg var med, et ledsager bånd har virkelig kommet til nytte disse dagene.

Det var endeløse køer overalt, men våre to små slapp først i køen med fremvisning av ledsager båndet. Så noen goder følger med når jeg er med på tur, og godt er det. Det har vært så mange høydepunkter disse dagene at det er vanskelig å trekke frem et, men et av de var når en liten gutt vant to kilo sørlandschips på lykkehjulet. Jeg skjønte ingenting når jeg hørte bjella ringe bak meg, det viste seg at en liten gutt hadde valgt tallet 22 som er datoen for bursdagen hans og jaggu vant han.

Men det store høydepunktet kom i går kveld, kveldsforestillingen var fantastisk bra. Jeg tror jeg lar bildene tale for seg selv, disse dagene har gitt meg uforglemmelige opplevelser…

1 kommentar

1 thought on “Det gikk altfor fort…

  1. Som du selv sier.Bildene taler for seg.Jeg var der for 2 år siden og det var en fantastisk forestilling. Tenker den opplevelsen dere har hatt er noe både små og store kommer til å huske lenge.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *