Det er jo nærmest umulig!

Categories Blogg

I morgen skjer det, billettsalget til Brann-Barcelona legges ut. Men håpet om å få tak i billetter brast i dag, For i dag leste jeg at de som hadde partoutkort kom først i rekken, og når jeg så at det var solgt 9000 partoutkort skjønte jeg at håpet var ute. Hadde kampen blitt spilt på Brann stadion så hadde jeg kanskje hatt et håp, men nå hadde jeg ikke sjans.

For også denne kampen skal spilles på Åsane stadion, og der er det ikke plass til så mange. Det er bare 3500 billetter som blir lagt ut i morgen, og da sier det seg selv at når så mange har partoutkort så blir det ikke mange billetter igjen etter forhåndssalget.

Jeg skulle gjerne ha kjøpt meg partoutkort jeg også, men jeg har ikke råd til et slikt abonnement nå. For nå skal det sparer til Vardø tur, og det kommer til å koste litt for å si det sånn. Jeg har nemlig sendt inn en søknad om en ny bil, og dersom den blir innvilget så har vi tenkt at vi kan ta sjøveien en vei.

Vi har alltid hatt en drøm om å ta hurtigruten til eller fra Vardø en gang, men det har aldri gått med den bilen jeg har nå. Den er nemlig altfor høy, og siden jeg ikke kan reise uten bil så har det vært umulig for oss å bestille en slik tur. Dessverre er det lang ventetid på ny bil, men første bud er at jeg får innvilget søknaden.

Så nå er det turen til Finnmark som kommer i første rekke, og takket være dere er vi på god vei mot å nå målet vårt. Jeg ble tårevåt når jeg oppdaget at  Spleisen hadde rundet 50000, dere er helt fantastiske! Jeg kan bare ikke få takket dere nok, jeg er helt overveldet her jeg sitter.

Jeg har ikke turt å si det til en liten gutt enda, for jeg må vite at alt går i boks før jeg sier noe. Men det hadde vært fantastisk om vi fikk dette til, og da hadde jeg selvfølgelig tatt dere med på turen. Så da gjør det ingenting om jeg ikke får tak i billetter til Brann kampen i morgen, selv om det hadde vært gøy å få oppleve den stemningen igjen så er det turen til Finnmark som står i fokus nå.

Det får gå som det går, men kampen skal vi uansett se. Det kommer til å bli en ellevill kamp, og selv om vi møter en tøff motstander så har jeg troen på jentene våre. De har vist en enorm kamp vilje så langt, så de skal slettes ikke undervurderes. Til slutt må jeg avslutte med å si tusen takk til alle dere som har gitt et bidrag på Spleisen , dere skal vite at dette betyr utrolig mye for oss, den omtanken dere viser oss gang på gang kommer jeg aldri til å glemme…

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Det er jo nærmest umulig!

  1. Dette er jeg sikker på at dere får til.💖Så utrolig kjekt å ha noe sånt å se frem til både for barn og voksne.Håper det går i orden med ny bil og.

  2. Hva med innlegg i Ballspark.Jeg hjalp deg sist,men vil ikke spørre igjen❤️
    Det beklager jeg😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *