Dagen før dagen…

Categories Blogg

Det slår aldri feil, det er alltid kaos dagen før dagen.

“Husk å lage muffins i dag” ropte gubben før han dro på jobb i dag tidlig, som vanlig var mat alt han tenkte på.

Men muffins var det siste jeg tenkte på, jeg hadde tusen andre ting som jeg måtte ordne først.

Og det skulle vise seg at jeg igjen var for sent ute, jeg burde jo ha visst at gubben ikke har kontroll.

 

For det siste jeg spurte gubben om i går var om skolegutten vår hadde noe å gå med på 17 Mai, og det hadde han mente gubben bestemt.

Men det skulle vise seg at han tok feil, og det oppdaget jeg ikke før klokken 14.00 i dag.

Jeg hadde nettopp kommet hjem fra flyplassen (min datter kom hjem i dag) når vi oppdaget det, så da måtte jeg sende assistenten ut i full fart.

Heldigvis fant hun en dress på butikken, så nå er 17 Mai reddet.

 

Det har vært en travel dag og jeg er helt utslitt, men nå tror jeg alt er under kontroll så nå kan jeg slappe av resten av kvelden.

Jeg skal legge beina høyt og kose meg med Brann kampen, så håper jeg været blir bedre til i morgen.

Det har bøttet ned i formiddag, jeg fryser enda etter den lille kjøreturen fra bilen og inn i huset.

Men 17 Mai feiring blir det uansett, så nå vil jeg bare ønske dere alle en god 17 Mai, måtte dere få en fantastisk dag…

I fjor hadde vi et nydelig vær…
4 kommentarer

4 thoughts on “Dagen før dagen…

  1. håper på fin 17. mai hos dere 🇧🇻 her i nord lover yr godt med motvind og bortoverregn🇧🇻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *