Dag 8

Categories Blogg

Det blir ingen oppdatering idag, jeg er helt utkjørt. Så mange beskjeder, så mange tanker, en grusom dag. Nå blir det ihvertfall en uke til på sykehuset. Der gikk 40 års dagen adundas og.. Jeg er som sagt havnet på lungeavdelingen, og her sitter de bak sine persienner og stirrer på meg når jeg sover. Nå har jeg nettopp fått noe beroligende og merker det godt, så beklager dersom dette innlegget bærer preg av noe det kanskje ikke helt skulle gjort.

Angstanfallende har vært mange og ikke uten grunn. For idag fikk jeg ramset opp hele min fremtid og hvordan livet mitt kommer til å bli. Mitt liv, mitt lykkelige liv falt enda mer i grus i dag. Men jeg øyner et håp, et ørlite håp. Og det håpet har jeg tenkt til å klynge meg fast til så hardt jeg bare kan.

Ta vare på hverandre der ute 💜

verdens beste sykebesøk er når barna kommer… 

 

13 kommentarer

13 thoughts on “Dag 8

  1. 💜💜💜jeg sender deg min største trøste klem og vet at dette er beintøft som setter alt av følelser og sorg i kaos. Her blir ord fattige og det eneste jeg kan gjøre er å følge deg , sende deg min klem og håpe du finner styrke. De rundt deg på sykehuset vil deg det beste og er de beste og tryggeste rundt deg akkurat nå. 💜💜💜

  2. Kjære deg! Ord blir så fattige. Du er så sterk! Og ordene dine treffer, det er nok flere enn meg som stopper opp og tenker seg om. Setter litt mer pris på livet til tross for ymse motgang. Jeg håper det snart blir bedre dager for deg og at du får kommet hjem til familien der du hører til! Klem fra meg.

  3. Leser din blogg hver dag, og er imponert over din livsvilje og mot. Du finner gleder og lykke i hverdagen tross tøffe tider. Det er til stor ettertanke for oss andre som kanskje har tatt slike hverdagsøyeblikk for gitt. Du har inspirert meg til å kjenne litt ekstra på den gode følelsen og takknemlighet når jeg gir barna en klem. Takk for at du skriver så fint og klokt selv i tunge stunder. Hilsen Elin Sørensen

  4. Mist ikke håpet. For håpet har legende kraft. Det er faktisk vitenskapelig bevist.
    Jan Erik Vold, sier noe klokt om håp når det ikke ser så optimistisk ut.
    DET ER HÅPLØST
    MEN VI GI OSS IKKE:
    Synes det passer på deg, for du er beintøff – og gir deg aldri.
    Teker på deg i kveld.

  5. Varme tanker til deg, ikke gi opp håpet , det er med å gi deg styrke. 40 års dagen må stå på « vent» forstår jeg, kanskje en dag du vil feire på en spesiell måte, ikke hver dag en fyller førti år… ønsker deg en fin helg tross omstendighetene på sykehuset . De vil deg det beste og observasjoner er viktig for å ivareta deg på den aller beste måte 🙋🏻‍♀️⛄️⛄️❄️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *