Dag 8,

Categories Blogg

Jeg prøver så hardt jeg bare kan, utsette døden, utsette det som utsettes kan med denne sykdommen.

Dessverre fikk jeg idag beskjed om operasjon av respirator, eller ligge med Bipap hele helga i håp om at det snur. Jeg valgte det siste. Jeg vil nemlig hjem til jul, nyte julen sammen med mine.

Problemet er at jeg ikke klarer helt å venne meg til Bipap, jeg syns det er tungt.

Men det første døgnet er verst for da er det ingen pauser, så jeg skal ihvertfall prøve å holde ut.

Gratulerer med dagen snart Vivian, jeg fikk rett i mine antagelser, morgendagen skulle jeg egentlig ikke oppleve.

 

Ta godt vare på hverandre, og til mine nærmeste, strekk ut en hånd til mine kjære ❤

11 kommentarer

11 thoughts on “Dag 8,

  1. Du er så tøff. Familien din og vennene dine er heldige som har deg i livet sitt. Du er så positiv i en uløselig situasjon. Du gjør det eneste rette for deg og alle ved å holde motet oppe. Veldig få klarer det. Vær stolt av den du er, og alt du klarer. Du er en enorm motivasjon, og får meg som leser til å bli enda flinkere til å sette pris på alle jeg har rundt meg. Forbli den du er.

  2. Føler med deg, det er ikke et lett liv vi er født inn i, men fy søren for ei dame du er. Du har lært meg å tenke annerledes, og faktisk være glad over ting jeg kanskje før irriterte meg over <3 <3 <3 klem

  3. Så trist at du ikke er blitt bedre i pusten . Krysser alt på at du blir bedre i helgen . Eg ønsker at du skal få komme hjem til flokken din❤️ Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg med noe. Stor klem fra Katrine

  4. Kjære Vivian, følg din indre stemme. Ikke slit deg ut. Jeg ser at mange lever et langt og verdig liv med respirator. Jeg ønsker deg mange gode dager fremover. Ber for deg jeg.❤❤🙏

  5. Kjære deg
    Denne sykdommen er så nådeløs og grusom
    Unner deg gode dager, og sender klemmer i massevis
    God bedring<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *