Dag 5 og da snudde alt…

Categories Blogg

Idag gikk alt rett vest, jeg merket det igår ut på ettermiddagen at pusten ble mye dårligere, og det tetnet seg for brystet, Jeg fikk fullstendig panikk og det har jeg hatt i hele dag. Tenk om denne lungebetennelsen skulle ta livet av meg, ja slike tanker sitter jeg med nå.

Nå er jeg blitt flyttet på overvåkningen og her blir jeg til imorgen. Nå er det full rulle med Bipap, blodgass målinger, og jeg kjenner jeg blir kvalm av hele greien.

Det får bli alt for idag, nå må jeg hvile, legger ved et bilde fra mitt vakre paradis som jeg drømmer meg bort til mens jeg er her inne….

10 kommentarer

10 thoughts on “Dag 5 og da snudde alt…

  1. Huff da, høres ikke godt ut.Håper inderlig det snur rette vegen snart! Sender deg varme tanker og en skikkelig god bedringsklem😘

  2. Så godt at du er der du er og blir godt passa på❤️ Fortsatt god bedring. Masse god bedring klemmer til deg. 😘❤️

  3. Riktig god bedring ❤️ Håper du snart er hjemme med den fine familien din. Bamseklem til deg 💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *