Dag nr 4

Categories Blogg

Jaja, jeg øyner et håp i det fjerne. Inatt har jeg sovet, ja ihvertfall mer enn de andre nettene. Når man må sitte og sove så blir det slitsomt i lengden, så nå gleder jeg meg til første natta liggende. Fortsatt blir jeg sliten av å se mye på TVen, men så er den til gjengjeld ganske svær for rommet her. Jeg føler jeg sitter inni TVen.

Idag har jeg fått fjernet masken også, den masken har vært min store frykt. For tenk om lungebetennelsen hadde svekket lungekapasiteten min, det var mitt store mareritt. Men i dag fikk jeg brillekateter, noe som tilsier at lungene mine er begynt å komme seg. Så nå prøver jeg å avslutte dette innlegget med et tappert smil, og ønsker dere alle en strålende søndag…

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Dag nr 4

  1. God bedring kjære deg. Håper medisinen virker i en fei så du føler deg myyyyye bedre raskt, og få komme hjem. God varm klem fra Synnøve ❤️🤗🤗🤗

  2. Gode deg, så bra at det går framover på bedringens vei. Heier på deg Vivian. ❤️❤️❤️

  3. Så synd at du ble syk men nå ser det ut til å gå bedre heldigvis.Du fortjener neimen ikke lungebetennelse og sykehus-tur som har tøff nok tilværelse fra før.Jeg kjenner deg ikke annet enn gjennom bloggen din men jeg har tenkt så på deg disse dagene og heier på deg og håper du snart er hjemme hos dine igjen!Hvil deg godt og samle krefter så er du snart hjemme igjen.Fortsatt god bedring fine du.Søndags-klem fra meg.🌸😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *