Dag 17, nervene i helspenn

Categories Blogg

Dagen før dagen, det dirrer i hele kroppen. Jeg er først på programmet i morgen, så det blir ikke mye tid til å grue seg i morgen. Kl 0800 ligger jeg og blir klargjort for operasjon, herlighet altså, jeg har mest lyst til å bare rømme. Dersom denne operasjonen går bra, ja da kommer jeg til å være verdens lykkeligste menneske.

Jeg føler på at jeg må advare barna idag, de er ikke forberedt på at mamma kan bli nødt til å traktostomeres imorgen. Det ville vært grusomt dersom jeg ikke hadde sagt noe, og de hadde kommet på besøk og ikke vært forberedt. Bedre å være føre var mener nå jeg.

Nå har jeg kapitulert, det får bære eller briste. Dette er utenfor min kontroll, det er ingenting jeg kan gjøre med det likevel. Jeg får bare håpe at oddsen er på min side, og at jeg kan feire i morgen kveld.

Jeg har hatt mye besøk i dag også, men jeg er nok litt dårlig selskap, jeg klarer ikke la være å tenke på morgendagen. Men det hjelper å ha folk rundt seg, slippe å sitte alene med tankene. Isak har funnet roen i rullestolen min, han sitter og drømmer seg bort i Kaptein Sabeltann sin verden. Det er ihvertfall godt å se at han er uberørt av det hele.

Nei jeg orker rett og slett ikke skrive mer, jeg føler meg egentlig bare tom. Men jeg håper dere kan be en liten bønn til høyere makter for meg, det kan ihvertfall ikke skade. Jeg trenger alle gode tanker og gode odds på min side , jeg har bare et juleønske i år, og det er at morgendagens operasjon går bra.

Så kryss fingrene for meg og send meg gode tanker, så får jeg se om jeg klarer å oppdatere dere i løpet av morgendagen…

 

48 kommentarer

48 thoughts on “Dag 17, nervene i helspenn

  1. Jeg skjønner at du er redd, jeg hadde vært minst like redd. Så var det det med å rømme da…. det fikk meg til å tenke på da jeg fikk minstemann. Det gikk rasende fort, jeg var ikke klar når jordmora sa jeg skulle føde, ga klar beskjed om at det her er jeg ikke med på, jeg drar nå…… Jordmora sa stille; hvor langt tror du at du kommer?
    Man må bare stå i det når man ikke har noe valg, men det er minst like viktig å få anerkjennelse for at det både er lov og greit å være redd.
    Jeg føler så inderlig med deg.

    Skrev i går at jeg skulle be ei bønn for deg, det skal jeg gjøre i kveld. I morgen tidlig, når du opereres skal jeg sende mange gode tanker til deg. Dette må bare gå bra, du skal hjem til jul.

    Stor, varm klem til deg❤️

  2. 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

  3. I kveld skal eg be om at alt går bra med deg i morgen Vivian. Du er i mine tanker heile tida. Heim til familien din til jul skal du. ❤️🌹 du har vore så tapper heile tida. Berre å bøye seg i støvet for deg❤️🌹 vil og be om at du skal få ete julemat i år og. Du fortjener det beste. Mange gode tanker og klemmer sender eg deg. Blir med deg i tankane i morgen og håper på at det kjem nokre ord om at alt har gått bra med dec når du er i form igjen etter inngrepet.❤️❤️❤️

  4. Hei, du er en fighter, en skikkelig tøffing. Men selv de tøffeste blir redde innimellom. Jeg heier på deg og krysser fingre og tær. Masse lykke til i morgen<3 God klem

      1. Hei igjen, Har akkurat sett på reprise av god morgen Norge, der du og mannen din var gjester. Du er så nydelig både inni og utenpå. Måtte bare innom for å si det<3<3

  5. Har tenkt på deg og dine siden dette med operasjonen ble snakk om❤❤ Krysser alt for at dette klare du Vivian ❤ skal ha deg med i mine tanker hele dagen på jobb i morgen masse styrke og klemmer sendes din vei ❤

  6. Føler så inderlig med deg og dine. Skjønner fryktelig godt din frykt, skal be en bønn, om at dette må gå bra. Styrkeklem fra meg.

  7. Lykke, lykke til – jeg håper, krysser fingre og sender masse varme tanker din vei i kveld og i morgen💜 Sender for sikkerhets skyld en bønn til høyere makter også… det kan ikke skade!

    Og du, tenk på deg selv og spar på kreftene i morgen – vi leserne venter til du er klar til å oppdatere, vi💜

    En klem til tapre, fine deg!

  8. Krysser alt for deg❤️ Skal tenke på deg i morra😀 og att du får komme hjem i god tid før jul😀 takk for alt du deler, leser bloggen hver dag😀

    1. Kjøre deg! Jeg sender mange varme tanker til deg. Og bønner opp! Stor klem♥️

  9. Sender en bønn om at operasjonen går fint og at du kan reise hjem snart . Varm klem fra Katrine ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *