En oppdatering

Categories Blogg

Takk og lov, det har gått over all forventning. !1.30 våknet jeg på postoperativ og 11.45 var tuben ute og jeg pustet selv. Jeg er verdens lykkeligste, og nå er jeg ikke trøtt lenger heller. Jeg har en del smerter, men det gjør meg ingenting.

Nå kan jeg puste lettet ut og bare nyte tilværelsen. Tenk, det er bare tre timer siden jeg våknet og her ligger jeg allerede og skriver til dere. Jeg føler meg som verdens heldigste dame, og nå har jeg fått juleønske mitt i oppfyllelse. Jeg skriver mer til dere senere, nå får jeg grei beskjed om å hvile. Selv føler jeg for å løpe maraton, så lykkelig er jeg…

32 kommentarer

32 thoughts on “En oppdatering

  1. Å så bra Vivian. Nå kan du konsentrere deg om livet og se fram til jul med dine kjære. Er så glad på dine vegne jeg. ❤❤

    1. Nu triller tåran hær av glæde, har tenkt sånn på dæ i hele dag, både under vindusvask og baking, nu går juleforberedelsan som en lek ! Nu må du bare slappe av og komme til krefter, stor klæm 😊💕

  2. Jaaaa❤️Så glad jeg er på dine vegne. Ba ei bønn i går, du var den første jeg tenkte på i morges. Jeg har sendt styrketanker til deg.

    Nå blir det hjem og ordne til jul som du ønsket.

    Nå er vi orientert, ikke styr med å svare og skrive. Du skal styre med å hvile, planlegge advent og jul.

    Jeg skal følge deg videre, lese hvert innlegg, skriv når du er kommet deg etter inngrepet.

    Klem❤️

  3. Så fantastisk! Jeg har tenkt masse på deg i dag! <3
    Nå er det bare å lade litt, før du drar hjem og lager jul til flokken din! 🙂

  4. Hei Vivian.
    Gjett om jeg ble glad på dine vegne! Endelig noe som gikk din vei. Så fortjent🙏🏻🙏🏻Håper kvelden blir fin. God klem

  5. Beste eg har hørt i dag. Kjempeglad på dine vegne❤️ Skjønte at bønnene frå oss alle ville hjelpe deg. Så kjekkt og godt for deg og dine.❤️❤️❤️ No er det om å gjere å komme seg heim fort. Er nok mange som fryder seg no🤗🤗

  6. Fortsatt riktig god bedring å kos dæ.Herlig å lese om dine lyspunkter.Lykke til videre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *