Blåmandag

Categories Blogg

Ja da var ting begynt å roe seg her. Men resultatet ble ikke sånn som jeg håpet på. Det har vært en ordentlig blåmandag på nesten hele familien. I det minste har Isak hatt litt av en drømmedag, han har nemlig tilbrakt dagen i en betongbil, han har nemlig fått være med pappaen på jobb i dag.

Tenk det, det var litt av en dag for en liten pjokk. Han er jo sin far opp av dage, elsker alt som har med anleggsarbeid og gjøre. Betongbil og gravemaskin er alfa omega, og gjett om han spratt opp av senga i morges når han fikk høre at han ikke skulle i barnehagen denne dagen. Det var en meget lykkelig gutt som kom inn døren her når arbeidsdagen var over.

Det er godt at en av oss har hatt en fin dag. Minstemann har hatt en strålende dag, og det er godt for mammahjertet det. Da gikk det dessverre verre for min datter stakkars. Det tok sin tid inne på legevakten, hele tre timer måtte jeg vente før jeg fikk beskjed om hvordan det hadde gått. Bildene sier vel sitt…

Det er bare ett år siden sist samme arm var gipset, kjedelige greier. Denne gangen var det bare tommelen som var brekt, men likevel kjedelig. Aller verst for henne som har kjempet seg tilbake fra skade etter skade. Nå må vi finne på noe lurt slik at hun ikke havner enda mer bakpå. 

Jaja, det kunne alltids vært verre, så vi får kjempe oss gjennom dette også. Så nå har begge storebrødrene fått medisin, min datter har fått gips, og jeg har tatt Ibux for en dundrende hodepine. Måtte morgendagen bli bedre…. 

2 kommentarer

2 thoughts on “Blåmandag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *