Åtte år med deg 💖

Categories Blogg

Jeg kan nesten ikke tro det, når jeg ser på deg innser jeg hvor heldig jeg er.

I dag er det åtte  år siden du så dagens lys for første gang, i åtte år har du fylt meg med en kjærlighet så stor.

I dag feirer vi deg vår lille skatt, vi feirer livet.

For du kom til verden da jeg trengte det som mest, og du har uten å vite det vært min livbøye siden.

Gjennom dine øyne har jeg fått nytt liv, gjennom deg lever jeg som aldri før.

I din verden er ingenting umulig, og du tar meg med ut på nye eventyr hver eneste dag.

Vi lever i nuet du og jeg, vår verden er her og nå.

Sammen med deg lever jeg, hvert øyeblikk med deg er en gave så stor.

Du er min terapi, du bringer lys til et altoppslukende mørke.

Din latter får alle vonde tanker til å forsvinne, ditt smil tørker mine tårer.

Sammen med deg forsvinner all sorg, for i din verden finnes bare glede.

Med en nysgjerrighet så stor griper du livet, og med din lille hånd drar du meg med.

Ordene strekker ikke til, du er min reddende engel.

Hver dag kjemper jeg meg opp, opp til en ny dag sammen med deg.

Jeg takker høyere makter hver dag, og hver kveld ber jeg om en ny.

En ny dag sammen med deg, en ny dag med nye eventyr.

Åtte  år er nå gått, åtte år er du nå blitt.

En hel familie står rundt deg, og bak deg står to stolte foreldre.

Min tid er kanskje uviss, men en ting kan jeg love deg.

Så lenge jeg får lov skal jeg kjempe, kjempe for en ny dag sammen med deg.

 

Hele uken har du vært hjemme med meg, du ble dessverre syk så feiringen må utsettes.

Men vi skal prøve å gjøre dagen god likevel, feiringen kan vi ta senere.

Du er mitt hjerte lille venn, og hjertet mitt brister når jeg ser at du har vondt.

Vi elsker deg så høyt min lille venn, gratulerer så mye med dagen…

Du fant styrke til å bake kake med assistenten i dag, vi gleder oss til å smake 💖

 

 

12 kommentarer

12 thoughts on “Åtte år med deg 💖

  1. Gratulerer så mye med dagen i heimen 🎉
    De er ein super famile, å eg unner heile familen alt det beste 💜
    Ha ei kjempefin dag og kos dokke med 🎂
    Håper de får mange, mange fine dager og år sammen heile gjengen 🤞🥰
    Heier masse på dokke !!!!

  2. Barn er en fantastisk gave og du har vært så heldig å få 4 stk. Gratulerer så mye med dagen til den fine gutten 🎂🇧🇻

  3. Når eg ser babybilder av minster ser extra godt at han er prikklik finnmarkingen din! Gratulerer til minste og resten av gjengen, dere får nok en magisk dag selv om formen ikkje er på topp <3 Kos dere masse!

    Klem!

  4. Gratulerer til bursdagsgutten i går!! 💫🍀🎂🎈🎉Herlige bilder – håper formen er bedre og ser ut som om det var noe skikkelig godt på gang på kjøkkenet i går! Nyt dagen hele helgen 🎈 og tipper ordene som ble sagt i dette innlegget vil være en fantastisk bursdagsgave å hente frem i mange mange år fremover 🤗❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *