Alle årstider..

Categories Blogg

Reklame | Posterstore

Så kom den endelig, den siste pakken jeg trenger for å ferdigstille mitt prosjekt.
Min datter ble litt oppgitt over meg igår, for i følge henne har huset vårt nå blitt forvandlet til en kunstutstilling. Men det får hun bare leve med, for jeg elsker det.
Som dere sikkert har fått med dere så har jeg lagt min elsk over en spesiell nettside, og det har resultert i at alle årstider nå har flyttet inn. Og igår kom den siste pakken jeg trengte for å fullføre mitt bildeprosjekt, nydelige bilder fra posterstore som skal få pryde den siste blanke veggen jeg har igjen.

Jeg har lenge vurdert om jeg i det hele tatt skulle ha noe på veggen over sofaen, for veggen er jo fin nok i seg selv. Men etter flere måneder med en blank grå trevegg ble jeg lei, jeg måtte ha noe som lyste opp tilværelsen.
Nå har jo jeg gått amok på posterstore før, de har jo så mange nydelige plakater. Så denne gangen var jeg på jakt etter noe nytt, noen fine motiver som passet inn i stuen.

Akkurat det er ikke så vanskelig å finne inne på den nettsiden, og igjen fikk jeg problemer med å velge. Til slutt endte jeg opp med et utvalg av bilder, og håpet nå var at jeg endelig skulle få den bildeveggen som jeg har drømt om.
Stakkars assistent, jeg kunne nærmest se svetteperlene poppe frem når jeg ba henne hente esken fra posterstore, hun vet nemlig hva det innebærer. Men det skal hun ha, hun gjorde en kjempejobb.

Nå har jeg endelig fått den bildeveggen som jeg har drømt om, og stuen har fått seg et løft. Jeg har også vært så heldig å få en rabattkode som jeg kan dele med dere lesere, dersom dere også vil ha noen nydelige bilder på veggen så kan dere taste inn 50mammapaahjul i kassen og få 50% avslag på prisen. Rabattkoden er gyldig fra i dag til 27 April. Selv er jeg kjempefornøyd med resultatet, så jeg kan virkelig anbefale dere å sjekke ut posterstore sin nettside…

3 kommentarer

3 thoughts on “Alle årstider..

  1. Så fint det ble, elsker posterstore selv og skjønner godt at du er fornøyd. Håper du har det bra og at du får en nydelig søndag (ligger litt bakpå med lesing av blogger)❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *