Tuuuusen takk Vibbedille 💖

Categories Blogg

I flere uker har vi gått rundt her og trippet, ventet spent på å få se det endelige resultatet. Ja nå har det ikke blitt så mye tripping på meg av naturlige årsaker, men min datter har trippet rundt her for oss begge. Det hele begynte for mange måneder siden, nærmere bestemt i fjor. Da skulle nemlig russedressen bestilles, og det var da mor ble litt svett i pannebrasken.

“Nå må du hjelpe meg mamma, for jeg vil dekorere russedressen min” utbrøt min datter en kveld i fjor rett før jul, storøyd ble jeg sittende å se på henne. Noen ganger tror jeg barna glemmer hvem de prater til, at jeg har ALS er tydeligvis ingen hindring. Men akkurat det er nok min egen feil, jeg har nemlig jobbet hardt for å beholde mammarollen til tross for utfordringer.

Men selv jeg kjenner mine egne begrensninger, og å dekorere en russedress ville nok gitt meg hodebry selv i en frisk kropp.
Ja jeg kan være kreativ på mine områder, men akkurat dette er utenfor mitt kunnskapsområdet. Derfor ble valget enkelt, jeg måtte finne en person som oste av kreativitet. Og hvem er bedre på den fronten enn Vibbedille, her var det bare å be på sine knær.

Heldigvis for meg sa Vibbedille ja med engang, dermed kunne jeg tørke min svette panne. Jeg visste at russedressen var i trygge hender hos henne, dessuten var vi garantert et bra resultat. Jeg har nemlig kjent Vibbedille i noen år nå, og vi har vært så heldig som har fått noen kunstverk fra henne opp igjennom årene. Hver gang tenker jeg at nå har hun overgått seg selv, helt til neste gang hun setter igang med et nytt prosjekt.

En liten figur som titter opp av lommen

Derfor har vi vært rimelig spente på dette resultatet, for foruten om noen få merker som min datter hadde bestilt så fikk Vibbedille frie tøyler.
Igår var ventetiden over, da kom nemlig russedressen i retur. Spent åpnet min datter esken, og når hun endelig kunne holde frem dressen holdt vi begge på å svime av. Det var noe av det råeste jeg hadde sett, og tanken på at Vibbedille hadde malt alle figurene for frihånd blåste meg av banen.

Jeg har ikke bare verdens fineste russejente i hus, takket være Vibbedille så har min datter fått verdens fineste russedress i tillegg.
Både jeg og min datter manglet ord, men bildene tror jeg sier sitt. Vi er deg evig takknemlig Vibbedille, du har et stort hjerte. Vi fikk et fantastisk øyeblikk sammen takket være deg, og nå kan russetiden bare begynne…

Tusen hjertelig takk kjære deg 💖

27 kommentarer

27 thoughts on “Tuuuusen takk Vibbedille 💖

  1. Den så enda bedre ut på henne 😀 Det har vært en ære å få male den- så gøy! 🙂
    Håper hun får en flott russetid 🙂

    Go`klem Vibbedille 🙂

  2. Kjempefin russedress,reine kunstverket.Den kan russejenta bruke med stolthet.God russetid til dere alle.

  3. For en fantastisk flott russedress. Garantert ingen som har make til den.Fine bilder av mor og datter.🙂

    1. Ja rå var den virkelig, den skriker GØY! Så nå får vi satse på at min datter utnytter den til det fulle, og at russetiden blir uforglemmelig 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *