Når man slutter å bry seg

Categories Blogg

Jeg har kjent det på kroppen flere ganger nå , fått føle på hvordan det kommer til å bli.

Det som før var så skremmende er nå blitt en befrielse , en befrielse fra en lidelse så stor.

Når man blir så dårlig som jeg har vært ved to sykehus innleggelser så får man føle det på kroppen ,

nå ser jeg hvordan min siste tid kommer til å bli.

 

Ingenting betyr noe , man vil bare slippe.

Slippe smerter , slippe å være i en sliten kropp.

Det er når man gir blaffen i alt at det ser dårlig ut,

først da innser man at døden slett ikke er skremmende.

 

Denne sykdommen fører med seg en stor lidelse ,

en lidelse som varer fra start til slutt.

Men jeg har nå fått en forsmak på min fremtid ,

en fremtid jeg slettes ikke vil ha.

 

Denne kampen er i ferd med å ta livet av min kropp ,

likevel kjemper jeg meg tilbake gang etter gang.

Jeg kjemper for å leve , leve sammen med mine.

Retten til å leve forsvant sammen med tre små bokstaver.

 

To ganger har jeg ligget i en sykehusseng og titter inn i to små øyne.

To små øyne som nettopp har startet livet , og som allerede har møtt på en prøvelse så stor.

Redselen og sorgen kan jeg se i to små øyne , håpet forsvinner mer og mer for hver dag.

En dag vil det bli min tur , og jeg håper da at mine kjære kan se inn i mine øyne og finne fred…

2 kommentarer

2 thoughts on “Når man slutter å bry seg

  1. Ka skal æ si. Æ blir så overvelda av ordan dine, og gutten opp i senga🌸

    Nei, livet e pinade ikke nån enkel sak , det skal jaggu være visst

    Den lille superhelten din har en vakker , enestående og omsorgsfull mamma med en unik tilstedeværelse. Det e en verdi som ingen kan ta fra han❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *