12 år med deg…

Categories Blogg

Idag er det din dag min kjære, idag skal vi feire deg.

Jeg kan aldri gjøre gjengjeld, min takknemlighet til deg er stor.

Du er min livbøye, mitt fyrtårn i mørket.

Uten deg ved min side hadde jeg vært fortapt.

 

Du holder meg trygg i en redsel så stor.

Selv om jeg også kan skimte frykten hos deg også,

så beroliger du meg likevel.

I dine sterke armer er jeg alltid trygg.

 

Vi kjenner hverandre ut og inn, alle mine sider har du sett.

12 år i tykt og tynt,

sammen har vi kjempet,

og jeg håper det blir mange mange flere.

 

Selv om jeg aldri kan gjøre gjengjeld min kjære, så vil jeg prøve likevel.

For du betyr alt for meg, du gjør meg hel.

Så derfor min kjære skal vi feire idag,

vi skal feire livet og vi skal feire deg.

 

Gratulerer med dagen og husk at jeg elsker deg 💜

8 kommentarer

8 thoughts on “12 år med deg…

  1. ❤️❤️❤️

    Ekte kjærlighet – din mann fortjener å bli feiret ❤️❤️❤️

  2. Det innlegget kjente jeg meg så igjen i. Min kjære gjør meg trygg.
    Så inderlig trygg fra alt. Alt skummelt. Alt vondt.
    Trygghet.

    Gratulerer med dagen til din kjære gubbe!💛🌻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *