En perfekt formiddag

Categories Blogg

Det har gått i ett hele uken, og i dag hadde jeg egentlig planer om å slappe av.
Men klokken 08.00 ble jeg vekket opp av en velkjent lyd, en mail tikket inn på morgenkvisten. Og når jeg åpnet den skjønte jeg at jeg hadde gått glipp av noe, en melding ble starten på det som skulle bli en travel fredag.

En leser påsto at hun hadde sendt meg en Messenger melding for en stund siden som aldri hadde blitt sett av meg, vedkommende ville gjerne kjøpe boken min. Hadde jeg kunne klødd meg i hode der jeg lå så hadde jeg gjort det, for jeg var helt sikker på at jeg hadde fått med meg alle meldingene.

Det var da jeg begynte å lete, og det første stedet jeg sjekket var min private Messenger innboks. Jeg scrollet gjennom alle meldingene uten å finne noen ting, alle som hadde sendt meg melding hadde fått svar. Men jeg fant ingenting fra hun som påsto at hun hadde sendt meg melding, hadde hun kanskje sendt den til feil person?

Plutselig kom jeg på det, kanskje jeg hadde fått en meldingsforespørsel som jeg hadde gått glipp av. Men når det ikke var noe der heller var jeg i ferd med å gi opp, det eneste jeg ikke hadde sjekket var spam boksen, men jeg var helt sikker på at jeg ikke ville finne noe der. For i motsetning til mailen så må jeg selv merke de meldingene jeg ser på som spam i Messenger, sånn har det ihvertfall vært tidligere.

Derfor fikk jeg litt sjokk når jeg åpnet spam boksen, for der lå det ikke bare en melding men TI!!!! Jeg ble målløs der jeg lå i senga, og det var da jeg skjønte at denne fredagen kom til å bli travel. For det var ikke bare disse meldingene som jeg måtte svare på, jeg hadde noen fra før av også. Jeg ble liggende i senga og smile for meg selv, for dette hadde vært en perfekt uke. Og nå lå alt tilrette for at denne fredagen også skulle bli perfekt.

Jeg elsker nemlig å ha det travelt, nå har jeg i det minste noe å gjøre på. Så dere må bare fortsette med å kjøpe bøker, jeg gruer meg allerede til boksalget er over.
Vi får håpe været snart letter så jeg kan komme meg ut igjen, så jeg kan fortsette med hageprosjektet mitt. Besøk fikk jeg også idag, en god venninne som alltid stiller opp. Med seg hadde hun en selvdyrket blodbeger, og den ble et symbol på vårt vennskap i dag. Etter måneder med godt stell spirer den nå vakkert frem, akkurat som et vennskap er.
Så denne helgen tror jeg blir god, for med gode venner i nærheten blir livet så mye lettere å takle….

3 kommentarer

3 thoughts on “En perfekt formiddag

  1. Jeg kan i hvert fall berolige deg med at boka jeg bestilte av deg er kommet vel frem. <3 Har starta å lese den. <3<3<3

  2. Så bra sikker på at kommer nange flere bestillinger.. Idag kom boken til min postkasse😍 Så en litt forkjølet helg skal jeg sitte lese,og la støvdottene formere seg som de vil😁. Koselig du fått en god venninne på besøk kos dere masse sammen.🥰

  3. Hei😁 Jeg er sikker på at min bestilling havnet i spam kassen 😂 Og jeg er sikker på at boken kommer i min postkasse til slutt. Tror nok kanskje jeg har klusset noe til …🤔😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *