Ut på tur…

Categories Blogg

Jeg måtte jo få med meg kampen igår. Mirakelets tid er enda ikke over, ihvertfall ikke når det gjelder fotball. Jeg måtte se hvem Liverpool skulle møte i finalen. Historien gjentok seg, og for en kamp det ble.Tottenham tok seg til finalen mot alle odds, på samme viset som Liverpool gjorde. Det kommer til å bli litt av en finale, jeg klarer nesten ikke å vente.

I dag hadde jeg et hyggelig ærend å utføre. Så det var rett ut før frokosten var inntatt, jeg hadde ingen tid å miste. Det var tid for å skaffe Isak en sykkel, sin egen sykkel. Nå har han lånt naboen sin lenge nok, nå var det virkelig på tide. Isak vet ingenting om hva mammaen har gjort idag, og jeg gleder meg til å se reaksjonen hans. Jeg skal prøve å filme begivenheten og dele med dere.

Men det blir ikke før ikveld. For idag skal vi i middagsbesøk. Jeg har prøvd å spise frokost uten særlig hell, jeg tror jeg gleder meg sånn til raspeballer at magen har bestemt seg for å spare seg. Det blir deilig å komme til duk og dekket bord, eneste minuset er at de to eldste ikke kunne være med, de har fulgt opp med skole og jobb. Bonusen er at det da blir mer på oss andre  🤗

Nå er vi i full gang med å montere støttehjul på sykkelen. De assistentene mine må kunne mye rart, sånn er det når de skal være mine armer og bein, ja sånn er det å være mor. En ting er sikkert, de får ihvertfall øvd seg på morsrollen og alt som følger med. Nå springer assistenten opp og ned i garasjen på jakt etter riktig verktøy, det er ikke bare bare 🤣

Vi har jo begynt så smått og planlegge sommerferien også. Drømmen er å komme seg til Kristiansand så Isak for oppleve Kaptein Sabeltann live. Jeg har ikke vært der siden mine eldste var små, så det hadde vært kjekt å få oppleve igjen. Jeg syns showet til Sabeltann er fantastisk, så det blir en glede å ta med Isak dit.

I år som i fjor, er det også Norway cup. Planen er så klart å få med seg det også. Etter at de vant i fjor, må jeg jo få med meg årets cup også. Vi satser alle kort på en gjentakelse. Uansett, det ser ut til å bli en fin ferie med mange opplevelser, kanskje vi er heldige og får med oss noen på reisen, det må vi nesten , for det blir for tungt for min mann og dra på ferie alene med oss.

Vi får heller være ute i god tid med planleggingen, tiden går utrolig fort fremover, og plutselig er vi der. Men først er det middag. Nå skal jeg slappe av litt før vi henter Isak. Han var tydelig begeistret i morges, når han hørte det var mamma som skulle hente, så det blir stas. 

God middag til dere alle….

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *